• A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2
  • lotta49

Min klänning är i deras white och fast tyget är lite tjockare siden så känns den väldigt sval och skön. Den är inte fodrad men det tycker jag inte behövs eftersom man gifter sig förhoppningsvis på en varm och fin dag.

Nu har jag hämtat ringarna, superfina
    jag är så himla glad och nöjd!! Det blir långa månader att vänta tills man kan ha på sig ringarna..

• ;o)

A n n i s e n 25/8 - 2007 -

KUUUUL!!! Har du nån bild? Kanske finns en nånstans här i tråden, men orkar inte leta...

;o)

Haha, på sidan 10 ska den finnas i denna tråd. I bland orkar man bara inte

Vill gärna se era ringar?!!

• Noomi

Annisen - Vad kul! Skönt att det känns 100! Stod och provade min ring idag senast...svårt att låta bli när man har den hemma, du lär nog märka det samma! :D

• ;o)

A n n i s e n 25/8 - 2007 -

Just det, den hade jag kollat in innan... JÄTTEFIN! Mja, jag har ingen bild men den är i rött guld, rak, 4 mm bred (likadan som min förlovningsring) fast med 15 diamanter längs ena kanten. Fast jag får inte min förrän i juni *avis*

;o)

Tack, din ring låter snygg!!! Var har du beställt den?

Noomi
    ja det blir svårt att låta bli att prova

• lotta49

Vad långt har ni kommit i planeringen om man får fråga?

Jag har inte beställt eller ens tittat på ringar än, det kanske är dax nu?

lotta49

Ja det är ju inte fel att vara ute i god tid

Men du har kanske redan lite funderingar på vilken sorts ring du vill ha?

• lotta49

Jadå, var på bröllopsmässa i Örebro för några helger sedan och såg en där som jag fastnade för.

Det är en lokal smed som formar kollektionen och han verkade riktigt bra. Vet bara inte riktigt när man ska ta kontakt men antar att det måste bli snart.

Eftersom jag har en ganska bred förlovningsring, 6 mm i vitguld så trodde jag att jag skulle få korta ner den men han sade att det går att ordna ändå.

Kanske dax att ta kontakt nu? Har inte riktigt tänkt på att det är semestertider i mellan och så.

Svar på tråden 25/8-2007 del 2