25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Annisen: jag har kollat på axelbandslös klänning med och utan spets...du då?
för mig blir det en klänning i ivory, spets, pärlor, strass i taft med veck i kjolen..en klänning från parisette
finns en länk tidigare i tråden
Ni som ska ha alkohol på festen, vart ska ni köpa? Systemet? Tyskland?
Tyvärr så måste vi ta allt genom festvåningen, så ingen billig tysklandssprit för oss dessvärre...
Samma här tyvärr. Synd, förutom att egen alkohol blir billigare så gör det ju att man kan välja vin helt själv, kanske ta ett finare vin och ha billig bar efter mkddagen.
ÅÅÅ nu är det längesedan jag var här!! Hur går det för alla? Det senaste vi har gjort är att vi är klara med bordsdekorationerna:) Blev sååå bra:) Annars har vi inte gjort så mycket, måste ta tag i en del saker, det närmar sig med storm steg iaf:)
Oj, jag har inte ens börjat tänka på bordsdekorationer ännu ... *imponerad och lite småstressad*.
Hurdana dekorationer har du gjort? Nåt du kan tipsa om?
När det gäller alkoholen så måste vi ta den via cateringfirman som vi ska ha men vi ska ha betalbar och låta gästerna köpa drinkar billigt, så får vi stå för mellanskillanden sen.
Vill ju inte ruinera våra gäster
Vi ska köpa brudskål (mousserande vin), dessertvin, avec och diverse likörer till groggarna på systemet.
Vin till maten (rött och vitt), öl samt vin och öl till baren köper vi i Tyskland.
Spriten och whiskeyn till baren är redan inköpt då blivande mannen tagit med sig hem från utlandsresorna
Är det ngt i planeringen som ni känner er lite mer oroliga för?
Jag har 2 grejjer, att tärnklänningarna inte ska komma som de ska från usa (vi har beställt en som kommer i slutet av april som jag ska se om jag gillar, i såfall ska vi beställa 2 till, och om vi inte tycker de är fina..HJÄLP
Sen undrar jag hur smidig tysklansresan kommer bli, vi ska beställa från bordershopen så att det "bara" är att hämta på pall i Puttgarden...kanske inte blir så billigt med resan ändå?!!!