25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
lotta49
Hur gick det hos floristen?
Vi kommer att skicka våra inbjudningar den 24/4 så att de är framme den 25/4, 4 månader innan Håller på att samla in alla namn och adresser så att det blir helt rätt,,,
Annisen - Nu har jag också bokat tid hos Ateljé MB. Det strulade lite med stället i Växjö så jag väljer att åka dit istället.
Har det bra service, lyssnar de på ens önskemål?
Har varit på två olika ställen förut och provat klänningar. Tjejen på det ena stället plockade bara fram klänningar utan nån särskild tanke bakom medans det andra stället var väldigt måna om att ta fram klänningar som passade min stil.
Så... hur är de på MB? :)
Flickor ...
Tycker (som många andra här på BT, har jag märkt) mycket om ranukler och funderar på att blanda dem med rosor i min bukett. Vet någon om de finns att tillgå hos floristen kring vårt datum?
;o) - Jag har noll koll på blommor, men så här står det på blomsterfrämjandets hemsida:
"Ranunkler finns tillgängliga i handeln i februari-maj och i november-december."
Noomi
Vad kul att du oxå ska till Atelje MB. Jag var helnöjd, jag fick själv gå igenom klänningarna och plocka fram. När hon som skulle hjälpa mig prova kom undrade hon om jag behövde mer hjälp att plocka fram, men jag var nöjd med de 10 klänningar jag hittat
Jag började alltså plocka fram i förväg innan min provning skulle börja. Tyckte det var skönt att kunna titta o kika lite själv också.
Åh, det låter ju jättebra att man får gå där i lugn o ro. Har inte fått svar ännu på om de är ok att komma den tiden jag bad om, men jag hoppas på det.
Du valde ju en klänning om skiljer sig lite från det "typiska" svenska bröllopsmodet (eller det som var typiskt iaf), fanns det många sådana klänningar. Vill ju också ha nåt lite ovanligare... och tuffare.
Noomi -
Tack för hjälpen! Då kan jag glömma ranuklerna då ... det blir nog bra ändå !
;o) Ja, det var trist. Men du hittar säkert någon annan snygg blomma. Säg gärna till då, för jag tycker det är helt omöjligt att bestämma sig! :)
Noomi -
Det blir nog rosor i lite olika röda och rosa-röda nyanser. Tänkte bara "liva upp" det lite med en annan blomma. Men det finns säkert fler bra alternativ.
Vi ska ju ha vår vigsel i ett rosarium, så det känns som om det är rosor som gäller ...
Åh, det låter ju nästan filmiskt romantiskt! Vad fint det kommer bli, hoppas vi får se bilder sen! :)