25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Vi tänkte faktiskt skicka dem om 2 veckor ungefär. Nästan alla i vår släkt och bekantskapskrets tar semester i Augusti och de brukar planera väldigt långt i förväg så därför tänkte vi vara ute i riktigt god tid.
Vi har tagit OSA senast 20 Juli för att kunna förbereda det sista i tid.
Själv då?
lotta49 - Vilken bra lösning. Skönt att kunna beställa sådär om man inte har lust att ordna det själva.
Vi kommer också skicka inom ett par veckor, men vi har o.s.a. 1 juli.
Eftersom det är så himla många par som vi ska bjuda så bilr det inte så många skivor som vi skickar ut.
Så det blev inte så dyrt som jag trodde faktiskt.
Sen är jag verkligen ingen "klipp & klistra" människa och är rädd för att det ska bli fel och då kanske det skulle kosta oss ännu mer, om inte pengar så i alla fall tid
Ja, man måste ju ofta prova sig fram innan det blir rätt och under den tiden kan det ju gå åt en del pengar tyvärr.
Hej!
Får jag också vara med?
Nu är det väl så gott som klart att det blir den 25 augusti för oss också. Blir stressad när alla kommit så långt! (Fast jag tycker jag har en bra ursäkt, fick barn för tre månader sen) Vi har bokat lokal och kyrka, fast vill egentligen ha en annan kyrka, som tyvärr är stängd då, buhu.
Surfar ganska mycket efter klänningar, ska gå runt i affärer snart och ska börja köpa material till inbjudningarna. Sen har vi inte kommit längre... Någon som är i samma situation?
Sensommarbruden -
Välkommen! Ingen fara - du hinner!
Jag har kommit precis lika långt, bokat lokal o "kyrka" (vi ska vara utonhus), men har varken hittat klänning eller börjat med inbjudningarna.
Jag känner ingen stress, det tycker jag inte att du ska göra heller...
Två små frågor. Har ni skickat ut era inbjudningar ännu?
Vilket datum har ni tänkt ha som OSA-datum?
Nej, vi har inte skickat ut, det gör vi nästa månad så att gästerna har inbjudningarna den 25/4, osa har vi bestämt ännu, men troligtvis senast i mitten på juli.
hej hej, vi ska också gifta oss i augusti...vi har så gott som våra inbjudningskort klara. Den stora frågan nu är klänning, har ni hittat er klänning? Funderar på att beställa från Kina men då måste man veta vilken modell man vill ha först- underlättar ;oD
Pillisen
Jag har hittat klänning, beställde den från Atelje MB i VInslöv för några veckor sedan. Det tar ungefär 4 månader innan den kommer.
Vad har du tittat på för modeller?