25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
;o) - Ja, vi ska gifta oss i Halmstad. :)
Jag gör inbjudningskorten helt själv, färgerna är vitt, svart och rött.
Louise77 - Det blir säkert jättebra, du hittar nog nån lösning på det tjocka pappret!
Vi har tänkt att skicka ut i början av april. Känns som det är väldigt snart (vilket det ju iof är också :D )
Hej! Jag kanske får hänga på här nu i stället för nyårstråden. Vi fick ju som sagt flytta vårt bröllop men nu är allt i rullning igen och i går blev vår inbjudning klar.
Vi ska skicka ut en varsin CD-romskiva till alla med ett bildspel på oss och all info om vår stora dag.
Skivan kommer vi att lägga i ett kort tillsammans med ett följblad och jag tror det blir ganska bra faktiskt.
Nu verkar det vara lite dött här måste jag säga
lotta49
Jag läser ofta i denna tråd men är dålig på att skriva, får väl göra det så att det känns lite mindre dött
Så du har alltså flyttat fram bröllopet ett par månader, så skönt att det fungerade!
CD skive inbjudning låter jätte spännande, kan du inte visa bilder på hur den ser ut?
Var ska du gifta dig?
Tänkte bara höra vad ni alla har för färgtema, vi har brunt och creme, de kommer främst vara alla trycksaker och bordsdekorationer, hur har ni tänkt ang det?
Hej! Kan lägga upp bild så fort inbjudningarna är klara, än så länge är bara skivan klar. Våra färger är blått, vitt och silver. Det färgtemat hade vi bestämt långt innan till nyår men vi valde att behålla det eftersom vi redan fixat så mycket med det temat, tärnans klänning etc. Dock kommer vi att göra det mer somrigt dagen till ära.
Vi kommer att gifta oss i min hemstad karlskoga. Själv då?
Vi gifter oss i Stockholm. Huddinge närmare bestämt.
Blått, vitt och silver låter jättefint, funkar ju bra även i augusti.
lotta49
Välkommen hit du med
Skönt att det ordnade sig för er med att byta datum.
Vi gifter oss i Småland.
Har du ngn klänning? Är så kul att se andras..
Åhh hämtade posten, våra ringar har kommit ifrån Hellkes. Ska till posten och hämta efter jobbet
Klänningen ser ut så här:
www.1koo.com/wedding/itemdetailc.asp
scrolla ner lite så får du en större bild. Beställde den från Kina och den ser EXAKT ut som den på bilden. Det kunde inte bli bättre helt enkelt!
Själv då? Får man se din kanske?
lotta49
Den är jättefin
Min ser ut såhär:
www.parisette.com/goldline2007/4186_bellis_stor.jpg
www.parisette.com/goldline2007/4186_bellis_back_stor.jpg