25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Ja, jag tror det blir jättebra. Vi fick klartecken från vigselförrättaren idag också, så det har varit en bra dag! :)
Är det någon av er som ska gifta er 25/8 som är från Östergöland...kanske tom Finspång?? *nyf*
Lindza - Njae... jag är uppvuxen utanför Linköping, men har nyligen flyttat till Halmstad (ska även gifta mig här). Finspång har jag noll koll på. :)
Lindza -
Näpp - jag är från Småland.
Noomi -
Härligt när man har såna där dagar när man kan bocka av stora saker. När man känner att man kommer nån vart i planeringen, och alla ens funderingar helt plötsligt ska bli verklighet.
;o) - Ja, det känns jättebra! Hur går det för er då?
Noomi -
Jag hade min sån dag i torsdags när jag beställde ring och papper till inbjudningarna - det är väl de som står näst på tur, inbjudningarna alltså.
Jag är jättenyfiken på vad du har hittat för klänning, eftersom du också ska vigas utomhus... Kan du inte maila en bild istället om du inte vill lägga ut en länk här? Min adress är future-mrs-grek@hotmail.com om du känner för det.
Du har mail. :)
Vad är det för papper du har köpt, vilken vikt ligger det på? Har själv köpt 130g och är lite nervös för att det ska vara för tunt. Men jag tror det blir bra om jag har lite tjockare papper till omslaget (det kommer bli ett litet häfte).
Tack Noomi!
Som sagt - helt rätt val!
Ska ni gifta er i Sverige? Det står säkert nånstans, men jag orkar inte leta.
Ingen aning om vikten på pappret, jag har beställt ett som är 30x30 cm (ska dela dem på mitten) med präglad text. Det är nog egentligen för scrapbooking eller nåt liknande, men det är så vackert i sig själv att man knappt behöver göra nåt mer med det.
Ska du fixa häftet själv eller lämnar du in det till tryckning? Vad ska du ha för färger?
HEj på er!
Såg att ni pratade inbjudningar! Jag håller på med mina just nu också! Jag köpte ett brunt papper på 300g, lite väl tjockt, men jag hittade bara den som var "rätt" brun färg.
Ska även ha den till vigselprogram, festprogram och tackkort.
Pappret är ju härligt tjockt, och känns gediget, men blir lite svårarbetat, beror väl lite på vad man ska göra.
När ska ni skicka ut era inbjudningar?
Louise77 -
Låter jättefint! Jag skulle oxå vilja ha en färg som är genomgående, men kan inte komma på nån... så det får väl bli vitt.
Skickar nog våra i mitten, slutet av april tror jag.