25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Provade förresten Atelier Diagonal också, de har massor med märken, kolla deras hemsida! Atelje MB har verkligen bra service, om ni inte bor för långt i från tycker jag att ni ska åka dit!!
A n n i s e n 25/8 - 2007 -
Jag säger det igen OOooooooooo - den är ljuvlig!!! Får man fråga vad den kostade? Du kommer att vara såååå vacker!!!
Annisen - Så det blev den iaf, du kommer bli urtjusig! :)
;o) Noomi
Kul att ni verkar gilla klänningen!
Den kostar 6800:-, inte dyrt med tanke på hur fin den är. Tyget är super fint!!
Vill ni visa vilka klänningar ni funderar på?
Näe. ;)
Nej, men jag har tänkt att hålla det lite hemligt eftersom det är en del gäster snokandes här inne på BT. Men jag lovar att visa bilder sen efter bröllopet!
Noomi
Ok, jag förstår
Är era inbjudningskort beställda/klara?
Jisses tycker att tiden går så fort. HJÄLP
Nej, jag skulle ha skrivit ut dem idag eller imorgon men nu strular det lite. Det har blivit lite problem med festlokalen och vi (eller rättare sagt jag) funderar på att byta.
Så vi printar nog nästa vecka istället, för då måste vi ha bestämt oss.
A n n i s e n 25/8 - 2007 -
Min marängklänning finns bara i mitt huvud än så länge , men din butik i Vinslöv verkar ju ha det mesta. Synd att man inte är skåning
.
Jag har inte tänkt att skicka inbjudningarna förrän i mitten på april, så jag har inte börjat fixa med dem ännu. Har dock valt ut papper och jag vet på ett ungefär hur de ska se ut. Tänkte kolla lite mer på torsdag, då har jag en semesterdag och har lite tid att springa i affärer. En normal vardag hinner man ju aldrig dit efter jobbet...
Noomi
Vad är det som strular med festlokalen?
;o)
Vad bor du någonstans? Jag har nästan två timmar till Vinslöv, men det var det värt
Annisen - Vi hade tänkt att ha middagen utomhus i ett tält och sen vara inne i festlokalen när vi ska dansa. Det blir lite krångligt annars pga utrymmesbrist.
Men nu visste inte hon som har hand om bokningarna om hon ville att vi skulle ha det så eftersom grannarna redan hade klagat lite på hög ljudnivå. Vi skulle återkomma på måndag så skulle hon ha bestämt sig, nervigt.