25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Vad kul Annisen! Vad blev det för ringar (eller har jag redan frågat det)?
Mina är ju klara sen vi förlovade oss, sambon tillverkade vigselringen i samma veva.
Angående klänningsprovning ska jag ta med ett par skor, men det är nog inte de jag ska ha i slutändan. Bra iaf eftersom det är lättare om man har en helhetsbild.
Underkläder är ju jättesvårt! Hade velat köpa det innan så man ser precis hur klänningen kommer sitta, men man vet ju inte om t ex bh.n passar. Den kan ju vara för hög i ryggen eller liknande. Svårt.
Noomi
Det är så att det för tillfället har tagit bort den ringen från Hellkes hemsida, så jag kan inte länka för. Jag är så dum på stenar så det är nog ingen ide att jag förklarar
Vad synd! Dyker det upp nån bild får du länka. :)
Nästa vecka ska vi på bröllop, hoppas på att få lite tips till vårat eget. Men jag tänker hela tiden på vad nervös min kompis måste vara nu sju dagar innan.... jag kommer vara ett nervvrak när det närmar sig augusti! :D
Noomi
Vad kul att du ska på bröllop!
Nerverna kommer nog bli svåra att hålla i styr när det väl är dags
Hur långt innan skickar ni ut inbjudningarna?
Jag kan inte bestämma mig om det blir 4 eller 3 månader innan...Vilka problem
Jag hade först tänkt skicka ut dem i maj. Det tyckte mamma var alldeles för sent, så då ändrade jag till april. Nu verkar mina kompisar tycka att det också är lite sent, så jag funderar på mitten/slutet av mars.
Jag tror det kan vara ganska vettigt eftersom i stort sett alla gäster på min sida reser ganska långt och måste därför boka hotell i en av Sveriges populäraste sommarstäder. Så... nån gång i mars.
Jeezez...det är ju snart!
Nu sällar jag mig till skaran! Vi gifter oss den 25 i Åhus kyrka, festen hålls på Kastanjelund i Yngsjö.Lagom bröllop med 60 gäster, vi längtar så!
En fråga...när ska ni skicka ut inbjudningarna? Det är mitt stora problem!! Vi tänkte skicka ut dem så att de är framme den 25 maj o osa den 15 juli. Hur gör ni?
Vi hade nog tänkt att skicka dem i mitten-slutet av april nån gång.
Jag är rädd att många ska glömma om man skickar för tidigt....hmmm...
Får se hur vi gör...
Men folk glömmer väl inte ett bröllop?! I alla fall inte några av våra gäster...men det kanske mest beror på att vi är bland de första att gifta oss. Då blir det årets "big topic". :D