25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
hej hopp.. kastar mig in.. skall oxå gifta mig 25/8-07!
Är mitt i trixandet av min inbjudningskort.. kommer förmodligen vara klara denna vecka.. skall skicka i början på mars..
hur gör ni med inbjudningarna.. gör själv?
Hej på er,ska också gifta mig den 25/8-07!sommarbrud07, har ni gjort egna kort? Det ska vi göra, allt material är inhandlat och en prototyp gjord. Jag är lite pysslig så det blir kul! En tjej som jag pluggade tillsammans med satt med sin sambo och pysslade framför tv:n. De bestämde de sig för att äta kvällsmat...och mjukosten fastnade i tuben...som sprack!!! Men det gick bra, smärre skada. Puh, vilken pärs!
sommarbrud07 och Soffyboffy
Välkomna hit!
Vi ska inte göra inbjudningarna själva utan beställer från www.spirakort-design.se. Ett kort som heter Himlen runt hörnet (exklusiv).
Hur ser era kort ut?
BRÖLLOPSKONSERT
Såg att
NU PÅ Torsdag den 15 februari...
Kan man gå på Bröllopskonsert i Surte kyrka kl. 17.00
Ett tips för alla som bor i närheten av gbg.
I kyrkan får man höra olika musikstycken mm , sen i församlingshemmet får man tips på frisyrer, blommor mm! Smaka på bröllopstårta och annat skoj.. öppet för alla! hade varit kul att se lite andra gbg folk som är i giftasfarten!
Välkomna sommarbrud07 och Soffyboffy!
Jag fixar alla trycksaker själv, skam vore väl annars eftersom jag är utbildad grafisk designer. :)
Annisen - Hur går det med klänningen, har du hört nåt från Ateljé MB?
Noomi
Nä jag har inte hört ngt om klänningen, har mailat igen så får vi se..Det blir nog inte provning varken denna eller nästa vecka (då ska min blivande prova sina kläder på fredagen.
Ska du och prova snart? Och hur går det med motionen?
Vet du...jag går 5 km varje dag nu, börjar få upp kondisen rejält. Nolltolerans på socker också, fick total tuppjuck på vårat godissvullande för nån vecka sen.
Så, när jag minskat lite mer ska jag åka och prova hade jag tänkt, satsar på slutet av mars.
Vad trist att den inte kommit ännu, hoppas de hör av sig snart så du vet vad som gäller i alla fall.
Noomi
Vad duktig du är, det är så himla skönt att gå! Skulle nog kunna gå i två timmar men har inte riktigt tid med det
Jag har börjat fundera på tårtan, har ni bestämt? Har en heldel bilder på tårtor, ska försöka bestämma mig nu bara, det blir veckans projekt
Tackar! :) Ja, det är riktigt skönt att vara ute och gå nån timme, man blir beroende!
Vi har bestämt vilket konditori som ska fixa tårtan nu, men har inte nån design klar. Håller på att samla ihop alla tårtbilder som finns i mina bröllopstidningar så vi har nåt att gå efter när vi träffas.
Men det ska bli spännande, vill gärna ha nåt originellt som verkligen är vi.
Har kollat i genom tårtbilderna nu och har i allfallt bestämt att det blir en sk amerikansk tårta med moussefyllning.
Har mailat en jätteduktig kvinna som öppnat eget här i krokarna, om hon är intresserad ska jag boka en tid med henne så kan vi i allfall spika fyllning och praktiska detaljer. Utseendet på garnering kan jag ju bestämma senare
Dessutom vill jag provsmaka!! Mums!