• A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2
  • Rosenhaga

Hej Annisen,
    Är själv gift och just detta med att inte stressa som en tok på själva dagen "D" var jätteviktigt för oss - och rätt tänkt så här i efterhand.

Vi är verkligen jätteglada över att det var bara vi på förmiddagen och inte en massa frisörer, sminköser, tärnor och allt. Timmen före vigseln satt vi tillsammans och höll hand, lyssnade på musikerna som repeterade. Pratade lite grann med varandra och bara n j ö t av att det snart skulle ske. Vill inte ändra på någonting i upplägget.

Ni gör absolut rätt i att planera in tid för varandra, tumma inte på det.

bupan

Vilken ljuvlig klänning!

Ciceli
    Välkommen du med!

Vi har faktiskt redan en uppbokad dag.
    Vi kommer att äta en go frukost på morgonen då vi kommer vara ensamma med varadra. Sedan kommer vi att vara med våra tärnor och marskalkar (syskon o respektive) fram till bröllopet. Vi ska friseras, fotas osv. Det känns jätte bra att tillbringa dagen med dem, vet redan att vi kommer att ha jätte kul
    Däremot hoppas jag ju då att vår dag inte kommer bli stressig, som det känns nu är schemat för dagen jätte bra .

• Noomi

Vi har inte satt upp nåt schema för bröllopsdagen ännu, kanske dags att börja tänka på det.
    Det enda vi vet är att vi ska vigas vid 15 och att jag ska vara tidigt som sat*n hos frisören...däremellan ska vi fotas. Hmm, måste se till att lägga in lite tid för bara oss två, annars lär ju dagen bara springa förbi.

Den 9:de mars ska vi provsmaka tårta, mumma! :D

Ja det hade varit skönt att få lite tid för sig själva, men det är ju bara att dra sig undan lite och mysa med varandra

Noomi
    Kul att provsmaka!! Jag väntar svar från henne jag mailade om tårtan och sen mailade jag Atelje Mb igen, har hittat en till klänning som jag blivit kär i Inte lätt det här att bestämma sig!!

Har du ngn klänning som du tittar på och drömmer om?

• Noomi

Jag har också mailat MB nu, för jag såg att de skulle ta in Rembo. Just nu är jag väldigt förtjust i den här rembo.de/trendy/harte/index.html så jag skulle höra om de ska ta in den.
    Väntar med spänning. :)
    Vad är det för ny klänning du har hittat då?

• Noomi

Den var söt! Var helt inne på den typen av kjol en period, men jag ändrar mig konstant. Är livrädd för att ångra mig sen när jag väl köpt klänningen.
    Brukar MB vara snabba på att svara?

Ja visst är den fin Jag har börjat titta mer och mer på maränger, det var otänkbart innan för min del...ja herregud vad är det med en

Jag tycker att det börjar ta allt längre tid innan man får svar av Atelje MB, innan svarade de samma dag. Jag skickade ett mail i måndags jag inte har fått svar på, de börjar väl tröttna på mig och alla mina tusen mail jag skickat dem

• Noomi

Haha, mycket möjligt. Jag tror de flesta resebyråer vi har haft kontakt med är mäkta trötta på oss, så som vi håller på att boka och avboka om vartannat. Men nu har vi iaf bestämt oss. :)
    Men vad trist om det skulle dröja med svar, vill ju veta nu!!

Har förresten också ändrat mig angående stil och sånt sen jag började planera. Framför allt när det gäller ringar. Skulle självklart ha två helt släta ringar, men nu sitter jag här med en diamant på 0.4 carat. :D

• Noomi

Nu fick jag svar från MB, men den var dyrare än jag trodde. Hmm.. får diskutera lite med sambon. :)

Svar på tråden 25/8-2007 del 2