25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
moimukulatt - Herregud, höll på att bli vansinnig på den där sidan innan jag hittade dig. Lyckades bara för att du stog med under senast inloggade.
Nåväl, jättefina trycksaker! Du hade verkligen lyckats med monogrammen, de flesta jag ser tycker jag inte alls om.
Askarna är vikta i tapet.
De är inte klädda osv. utan vikta i bara tapet.
Det funkar jättebra!!!
Tapeten är genomgående på hela bröllopet.
Den är med i/på allt...
Inbjudan, askarna,kyrkoprogrammet, festprogrammet, gästboken, tändsticksaskar, tepåsar, tackkort osv....
Vi tänkte faktiskt ha den som fond vägg i sovrummet oxå.
Gillar den skarpt!!
Hur gör ni med inbjuningar? Någon söm gör själv? Alltid spännande å se vad andra gör!
Ja, jag gör alla trycksaker själv. Har dock inte printat nåt än, men kommer nog göra det om ett par veckor. Kan lägga ut bilder då. :)
Vad ni är duktiga som gör era egna inbjudningar
Jag är inte så pysslig med sådant, gillar endast att pyssla med färdiga saker
Annisen o Noomi. Har ingen bild på ringen, men den är inte så avancerad. 4 mm bred med två rader små stenar, 9 st i varje rad. Tror den kommer bli kanon fin!
Har bokat solist till kyrkan också. Känns som det mesta är fixat:)
Jädrans det blir ingen provning i morgon, klänningen har inte anlänt. Har känt på mig sen i tisdags att det inte skulle bli av, så egentligen kanjag inte säg att jag är såååå jättebesviken.
Malin Johansson - Låter jättefint!
Annisen - Fy vad surt! När skulle den komma då?
Noomi
De kan inte riktigt säg, ADkollektionen skulle egentligen ha kommit för länge sen. De har varit jätte hjälpsamma och ringt till leverantören och tjatat. De hade lovat att kollektionen skulle komma denna veckan!!!
Ok, vad bra att det inte är de som strular iaf. Då kan du ju fortfarande räkna med service. Var det till Atelje MB du skulle?
jajamän, det var till Atelje MB. De har verkligen försökt, de var verkligen mycket ursäktande att inte klänningarna har kommit!De är såklart inte glada på leverantören som inte håller vad de lovat!!