• A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2
  • Noomi

Ja, jag vet att jag kan...har lyckats förr. Har bara blivit så jäkla bekväm och tänker att det är så lång tid kvar.
    Eh, nu jäklar...ska minsann släpa ut mig i spåret imorgon för lite power walking!
    Tack för peppningen! :)

• Malin johansson

Är det på tok för tidigt att skicka inbjudningarna till Alla hjärtans dag, skulle tycka det var skoj. Har äntligen hittat min vigselring idag så dne är beställd o klar:)

• TEL

Hej!
    Vi skall skicka ut inbjudan i febr.. Tycker inte det är för tidigt. Vet inte om vi hinner till Valentines Day... Min släkt kommer från Norge och sambons släkt från Finland. Vi vill att dom skall få chans att boka flyg och boende i god tid. Dessutom är det tjejmilen i Stockholm den helgen. Det börjar redan bli fullt på hotellen.

Jag har gått ner nästan 4 kg. på 4 veckor nu. Jag kör GI-metoden. Lite jobbigt är det, men det är det värd. "Bara" 4 kilo kvar :)

Oj då man kanske är sent ute med att skicka inbjudningarna, först hade jag tänkt skicka ut i april...

Malin johansson

Kul att du beställt vigselringen, vilken blev det?

• Noomi

Hmm, vi kanske ska ta ännu tidigare vi också då. Alla gäster på min sida kommer få resa mer eller mindre långt, så det kanske är bäst. Inte innan mitten på mars dock, för jag har en kompis som gifter sig då och jag vill inte "sno" nån uppmärksamhet från hennes bröllop. :)

malin johansson - Vill också se ringen! :)

• moimukulatt

Hej. Det är här ni är.....

Vi tänkte oxå skicka ut inbjudningarna i april.Precis innan påsk, då vi åker till stugan/huset i Norrland...
    Däremot är inbjudningarna redan klara.

Om ni är nyfikna och brukar surfa runt på svartbrud så ligger bilder där. Jag har samma nick även där.....
    www.svartbrud.se/UserGalleri.asp

• Louise77

moimukulatt-
    dina kort är så fina!! och askarna också!! Jag är så imponerad!

• moimukulatt

Louise77: Tack så jätte mkt!!!!
    * bugar och bockar och rodnar*

• Louise77

Hur gjorde du askarna? "klädde" du in dom i tapet? Vad behöver man för papper?, om man använder ett för tunt papper så blir de ju lite för ostabila eller hur?

Svar på tråden 25/8-2007 del 2