25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Verkligen en snygg och läcker klänning, grattis Så himla fin i livet och i kjolen. Vad är det för tyg?
Är det något mönster eller pälor?
Japp jag provade klänningen i rosalila, den färgen är ju lite too much för mig, men de hade ju den i ivory med och då var den alldeles lagom glammig
Noomi -
ÅÅåååååh den är så fin !!! Vad härligt att du har hittat "din" klänning!
A n n i s e n 25/8 - 2007 -
Jag har inte heller skickat inbjudningarna ...
Men - jag har bokat bröllopsnatten idag! Rum på promenadavstånd från festen, med jacuzzi, champagne, rosenblad ... ja, hela kittet. Hade hellre velat bli överraskad med alltsammans, men nu får N bli det i stället.
Vad kul att ni gillar den! :)
Annisen - Nej, det är inga mönster eller broderier. Ville ha en klänning där draperingen är det som gör klänningen.
Oj, jag har ingen aning om vad det är för tyg, haha. Kan fråga imorgon, ska dit och betala den då.
Och nej, jag har inte heller skickat ut inbjudningarna. Men nästa vecka blir det nog.
;o)
Låter som ett härligt ställe att tillbringa natten på
Noomi
Vad fick du ge för klänningen?
4900 kr, är hur nöjd som helst!
Åh ja, just det.. håller med om att hotellnatten lät väldigt trevlig!! :)
Noomi, det var ett kanonpris!!!
Skönt att det inte bara e jag som inte fått ut inbjudningarna Vi skickar dem 24/4, så är de framme 4 månader innan. Ska beställa korten i början på april, det skulle ta max 2 veckor att få dem.
Har ni spikat meny?
Hallå tjejer!
Ni kanske är ute och solar er i dag Så underbart väder!!
Nu är det ju bara 5 månader kvar, ojoj..
Undrar om ni har bestämt menyn? Vi har funderat endel och träffar cateringen i midsommarveckan för att spika maten.
Hej brudar! Här kommer ett sent inlägg ifrån mig! I dag fick alla sina inbjudningar och vi fick såå mycket beröm för våra inbjudningar i form av dvd-skivor. Alla tyckte det var superläckert och har nu gått in under dagen för att spana in vår hemsida där vi lagt in all info inför dagen D.
Ville bara skriva av mig för jag tyckte det var så himla roligt att det blev uppskattat!
Ha annars en bra natt allihopa så hörs vi en annan dag!
Läs i går, såg inte vad klockan var