• A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2

lotta49

Vad roligt att det blev uppskattat!!!

• Noomi

lotta49 - Vad kul! Ja, bröllopsgäster är väl mest vana vid de klassiska inbjudningarna, så jag förstår att de uppskattade nåt annorlunda.

Jag håller på att printa våra just nu! :D Förhoppningsvis hinner jag sätta ihop alla så jag kan lägga de på posten imorgon. Är jättenöjd, fast det är jäkligt irriterande att portot går på bra mycket mer än vad inbjudningarna gör!

Nu har min klänning kommit
    Jag ska låta den hänga kvar nere på Atelje Mb, det var ok. Jag ska prova klänningen i juli igen har ca 4-5 kg kvar att gå ner och vill inte fixa klänningen för tidigt..

Det blir svårt att låta den hänga där så länge...

• Noomi

Annisen - Vad kul! Och snällt att den kunde vara kvar! Själv hade mitt märke lite annorlunda leveranstider, så min kommer inte förrens i början av augusti. Gott om tid att få till drömkroppen alltså! :D

Noomi

ja det är himla bra där nere i skåneland Nu är det bara slöjan jag väntar på..

Hur går det med din viktnedgång? Jag har gått ner 5 kg, det går ju om man vill

• Noomi

Jag vet inte riktigt, köpte en våg först igår. Men jag antar att det är runt 4 kg jag har gått ner, ska ner 5 till hade jag tänkt. :)

• Malin johansson

Hallå tjejer! Nu har jag hämtat min klänning:) weee! Men ska ner några kilo, så nu är det bara o börja kämpa! Ska tillbaka o sy upp den o sy in/ut:p i början/mitten av augusti. Har även köpt papper till festprogrammen, fast är inte direkt färdig, måste ha något fint papper i rosa. Vet ni något bra ställe där man kan köpa lite finare papper, ska ha en "remsa" rätt över framsidan. Panduro tycker jag inte hade såå mycket. Trevlig helg på er!!

• Noomi

Idag lade vi inbjudningarna på lådan! Vi gick bort till närmsta brevlåda konstant flinande och upprepandes "det är ju på riktigt nu ju!".
    Vi är skitnervösa! :D

Noomi

Härligt att få iväg inbjudningarna
    Du hade gjort själv va?

• Noomi

Ja, jag har gjort dem själv. Så nu är jag helt slut efter att ha tänkt och tillverkat 24/7 ett bra tag. Nu ska jag slappa! :D

Svar på tråden 25/8-2007 del 2