25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Nu hittade jag inlägget där du visar din klänning! Den är jättefin! Ser spektakulär ut utan att vara för mycket!
Nattson
Kul att du gillar min klänning Den ska ju va ivory..
Hej tjejer, får jag vara med också? Gifter mig också 25 augusti, ouiiiiiii vad härligt det ska bli!!! Jag längtar massor.
En fråga om OSA: vi har satt 25 juni i vår inbjudan, tycker ni att det var för tidigt? Såg att andra på denna tråd hade satt juli... det är mer för att man vill få in svaren så snart som möjligt så att man vet om man kan bjuda in "reserver" och så... Vad tycker ni?
En annan fråga: är det någon av er som tänkt ha en sjal eller jacka eller liknande? Den 25 augusti är det ju sannolikt rätt varmt, men det kan ju lika gärna vara regn och 15 grader... Man vill ju inte frysa, men det är ju inte så snyggt att ha något över klänningen. Hur gör ni?
Stina augusti
Klart att du också få vara med, det är några nya som har hittat vår tråd de senaste dagarna och det är ju jätteskoj
Nej jag tycker inte att ni har satt osa för tidigt, det där bestämmer man ju själv..
Jag har köpt en sjal i chiffong att ha utomhus ifall det skulle vara lite kallare.
Såg att Stina augusti hade tänkt på "reserver". Har alla det?
nej, vi har inga reserver men det är nog ganska vanligt...
Det låter ju så praktiskt! Men jag har faktiskt inte vågat tänka så...
Hur har ni gjort med ringar, har ni kombinerat rött och vitt guld, hur i såfall?
Eller kör ni på antingen rött eller vitt?
Hej hej.. o välkomna alla nya! :)
Tittar in en stund medans sambon packar väskan. Vi ska ner till havet och grilla, underbart!
Annisen - Jag hade från början tänkt att ha tre ringar, två i platina och en i gult guld. Men nu blir det nog bara två i platina pga bredden. Jag personligen är inte så förtjust i rött guld så jag tycker det är sådär att blanda med det, men gult och vitt guld tillsammans tycker jag är jättefint.
Har en bekant som har en ring i vitt och en ring i gult guld och sen en diamant som ser ut att ligga precis mittemellan de två. Hur snyggt som helst!
Noomi
Låter underbart med att grlla vid havet!
Jag e ju inte duktig på detta med ringar, så vill du vara snäll och berätta om rött och gult guld..haha jag har nog trott att det var samma sak