• A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2
  • Nattson

Jo jag har gått till henne de sista två åren. Men hon har en tendens att ta i lite mycket ibland.
    Dessutom har hon sagt att om jag inte ska ha uppsatt som vi pratat om så vet hon inte om hon vill göra min frisyr. Hon tycker att jag har ett svårt hår och vill inte riskera att det inte ska hålla hela dagen...
    Det är därför jag tvekar. Om jag inte blir nöjd med uppsättningen så känns det som om det är kort om tid att hitta någon annan...

• ;o)

Nattson -

Alltså, helt öppenhjärtligt så skulle jag nog överväga att kontakta en annan frisör om jag vore dig. Alternativt begära en provuppsättning tidigare än en månad innan. Din frisörska och du verkar inte helt överens, och om hon dessutom känner att hon inte klarar att sätta upp det så är det väl bra att hitta ett alternativ i tid?

Lycka till!

• Noomi

Nattson
    Jag får nog hålla med. En frisör ska ju vara säker på att hon kan göra just den frisyr som du vill ha.
    Själv var jag extremt petnoga när jag valde frisör för bruduppsättningen efter en totalt misslyckad baluppsättning. Jättefin frisyr, men den passade inte mig för fem öre. Jag kollar aldrig på bilder från den dagen och så vill jag verkligen inte ha det med mina bröllopsbilder!

• Nattson

Ja ni har rätt, nu har jag bestämt mig för att ringa henne och boka in en tid tidigare. Om hon surar så får jag gå till någon annan.
    Tackar för att ni pushade på mig lite!

• Noomi

Nattson
    Det låter bra. Och se till så att du blir nöjd med sminkningen också! Du får säga till att ni ska börja väldigt sparsamt och sen öka på efterhand tills du är nöjd (med tanke på att hon tenderade att ta i).
    Lycka till! :)

• ;o)

Bra Nattson -

Är det någon dag man inte ska behöva kompromissa så är det ens bröllopsdag!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Nattson

Om du redan är osäker så ta provuppsättningen och sminkningen så långt innan du kan!!!
    Självklart ska du va nöjd på din stora dag!

• kluddan

ska läsa igenom vad ni skrivit här men först skriver jag in mig Blev bestämt idag att vi ska gifta oss den 25/8 Det enda som är bokat är kyrka o lokal, sen ska mina föräldrar stå för maten så det fixar o trixar ju dom med.

• novali

Hej!

Får jag vara med? Gifter mig också 25/8.

• Noomi

Alla får vara med! Välkomna! :)
    Kluddan - Men då har ni ju det viktigaste ordnat, skönt. Och grattis förresten!

Svar på tråden 25/8-2007 del 2