• A n n i s e n   25/8 - 2007

25/8-2007 del 2

Hej tjejer!

Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny

Hur går det för er?

• Svar på tråden 25/8-2007 del 2

Nu var jag inne och sökte lite på gamla inlägg..gult guld verkar vara vanligt utomlands..

• Noomi

Annisen - Det var det! Vi satt nere vid havet i fyra timmar. Var vi och 4 till på hela stranden... bäst att passa på innan turisterna kommer.

Ja, precis. Gult guld är vanligare utomlands. Men annars är det ju precis som det låter, gulare än vårat traditionella röda guld. Några kemiska skillnader kan jag dock inte komma med nån info om. :)

Noomi
    ja Halmstad är poppis att åka till att bada. Vi åkte mycket till Laxvik när jag var liten, det ligger ju innan Halmstad

• Noomi

Ja, Laxvik ligger ju fint. Brukar vara en del hus till salu där, vi letar dock på andra sidan stan. :)

Noomi
    Lycka till med husletandet!

I dag har jag fått inbjudningarna packade o klara, trodde jag skulle bli tokig innan jag skurit ut alla infobladen Puhu
    Jag tokbeundrar alla er som gör inbjudningar och vigselprogram m.m själva, jag nojjar redan för att fästa i hop alla festprogram

• Noomi

Annisen
    Haha, ja.. men jag var inte rolig att ha att göra med efter att allt var klart! Sambon fick ju muta mig med presenter för att jag skulle bli på humör igen! :D
    Ser verkligen inte fram mot att göra festprogrammen, vet inte ens vad de ska innehålla.

Noomi
    Jag har faktiskt redan gjort innehållet i festprogrammet så det är ju bara pärmen kvar och den ska ju beställas, så jag borde skämmas som gnäller
    Det som e kvar i festprogrammet är att skriva om alla gäster.. eller ja jag har skrivit om nästan alla gäster redan i ett worddokument, men vi måste ju veta vilka som kommer innan vi gör bordsplaceringen och fyller i häftet...

Förresten, blev ni andra lite nojjiga när ni skulle skicka ut korten?

Sånt som jag har varit helt säker på innan började jag att i frågasätta som om kortet var bra, var texten bra (vi har en personlig text på rim..)..tack och lov är jag nu i balans igen och är nöjd men det var ju inte kul när man började nojja...

Antagligen är man pirrig för nu på tisdag får ALLA veta

• Stina augusti

Hej tjejer,
    låter som att alla har haft en härlig helg

Annisen, har du några foton på dina inbjudningskort? Nyfiken på hur andra har gjort sina... De är säkert superbra, men jag förstår vad du menar! Började också nojja över våra inbjudningkort när vi fick tillbaka dem från tryckeriet, korrläste hundra gånger och nästan LETADE efter fel (vad håller man på med?!). Till syverne och sist måste man nog bara slappna av och tänka att alla som får inbjudan blir superglada

Stina augusti
    Skönt om att man inte är själv om sina nojjigheter

Det finns länk till våra kort på sidan 28.
    Har du ngn bild på dina?

Svar på tråden 25/8-2007 del 2