25/8-2007 del 2
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Hej tjejer!
Vår andra tråd är stängd så jag passar på att öppna en ny
Hur går det för er?
Förresten Noomi -
Vilka fantastiskt fina inbjudningar du har gjort!! Jag är imponerad!
Dina är också jättefina Annisen, men du har ju fått lite hjälp
;o)
Tack så jättemycket! Vad glad jag blir! :)
;o)
ja jag har fått jädrans mkt hjälp med inbjudningarna , de kostar 43:-/st med kort och kuvert och tryckt text på kort och kuveretet..hjääälp vad dyrt, fast det visste jag ju om
A n n i s e n 25/8 - 2007 -
Fast det beror ju lite på, jag har köpt jättefint papper med stansad text på. De gick på 30:- st. Sen har jag skurit dem på hälften och vikit dem - alltså har jag allt annat kvar: inlaga och text, ev band runt och kuvert med text. Tar rejält med tid och är inte direkt billigt heller om man räknar ihop. Om man dessutom värdesätter sin tid (du hinner ju med en massa annat när jag sitter och pular och fixar) så är det inte så säkert att dina är så dyra i jämförelse! Dessutom ser dina dunderproffsiga ut, inte taffligt hemmasnickrade som mina. Allt är relativt!
;o)
Det var just anledningen med tid och så som gjorde att vi beställde..jag har aldrig varit så mkt för att skapa eget med händerna, är allt lite fumlig
Det känns ok att de kostar så mkt, det fanns inget annat att välja på heller, för då hade jag varit hårlös på bröllopsdagen
Tror inte att dina kommer se taffligt hemmasnickrade ut, hur långt har du kommit med dem?
En hårlös Annis hade varit sorgligt på den stora dagen
Jag har köpt papper, delat och vikt det. That's it.
Nu ska jag försöka photoshoppa in ett kort på inlagan, sedan är det dax att införskaffa mer papper, skriva ut och dela i lagom storlek. Jag behöver även nåt att fästa pappret med inuti kortet (klämmor eller band eller nåt) och fixa kuverten och alla adresser.
Kanske skulle beställt färdigtryckta iaf?
;o)
Ok, då var det så att du hade inlaga och text, ev band runt och kuvert med text kvar..precis som det stod i texten
ja det verkar kanske ganska lockande med att beställa ..hihi
Försent ... har redan köpt massa snordyrt papper. Bara att ta tag i'et ...
;o)
Du ska se att du får till det alldelse utmärkt
Fick mail av spira i dag, mina inbjudningar är klara och postas idag
Oj vad fort det gick, ska bli så kul att skicka ut dem..kanske tom skulle göra det tidigare nu eftersom det anländer så fort!!!