Decemberbrudar-07?
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Hmmm märkte att det kunde bli lite tolkningsfel... Jag menar att festen kan pågå hela natten och dem som inte vill fortsätta så länge kan smyga iväg till hotellrummet...
Ang. lokalprisfrågan - Våran lokalhyra ingår i kuvertpriset, som kommer ligga på ca. 400/person.
MrsNyberg2B-
det är klart, räknar jag ut vad det kostar per person (mat,porslin, servitörer och lokalhyra) så hamnar vi på 260 er person. MEN då ingår ingen städning
Vet inte hur jag lyckades göra tjejen med pussmun??? Vad betyder den egentligen?
Tjejen med det glada leendet betyder:
Gör mig till
Idag ska jag ringa till vår festlokal för att fråga lite mer om priser osv. Vill ha lite mer koll på läget...
Vad ska ni ha på er? Har ni valt ut någon brudklänning? Ska ni ha någon längre kappa utanpå eller hur ska jag ni göra?
Jag har bara kollat klänningar på nätet än så länge + i tidningar. Ska börja i slutet av februari tänkte jag med att prova klänningar.
vintrig,
min klänning har jag länkat till i början av denna sida.
Ang. kappa, har inte bestämt mig för kappa eller cape än. Funderar på att få uppsytt i höst det jag nu bestämmer mig för.
Vintrig:
Jag har lite tur eftersom jag känner en som har en brudklänningsaffär Palm Design i Malmö. Hon har en päls eller bolero (kommer inte ihåg vad hon sa) som de lånar ut! Eftersom jag ska genomgå en bukplastik i slutet av februari så får jag vänta med att köpa någon klänning tills i september, men jag har redan varit och provat lite
Kunde inte hålla mig...
**snart brud** Åh jag missade ju din klänning! Den var jättefin!
idwill: Åh bukplastik, är du nervös?
Vintrig:
Nervös är bara förnamnet... Jag är livrädd för att sövas! Men jag har bestämt mig för att göra det, och får väl be om ett par extra lugnande
Idwill: förstår verkligen att du är nervös för att bli nersövd!
Nu ska jag ringa till vår festlokal...
Återkommer om priser sedan.