Decemberbrudar-07?
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Kommer ni att ha något stort bröllop?
Vi kommer att bli ca. 50 st.
vi blir c.a 30
**snart brud**
Har du något färgtema till ert bröllop?
Vi (jag ) har tänkt oss rött och möjligtvis silver.. eller guld... Jag har jättesvårt att bestämma mig. KAN man blanda guld och silver, eller blir det för mycket?
har inte besämt färgtema än, var ute igår och köpte på mig lite olika sorters papper etc. för att göra inbjudningar.
Köpte flera olika sorters färger, men det lutar åt silver, vitt, rosa och möjligen svart.
Själv gillar jag inte att blanda silver och guld, men det är ju upp till var och en.
Precis som **snart brud** så gifter jag mig också på nyårsafton.
Vi kommer att ha färgerna vitt, guld och svart som tema. Har också lite svårt för silver och guld tillsammans men om du gillar det tycker jag absolut att du ska köra på dom färgerna. Visst kan det lätt bli too much men det går ju att balansera...
Nja, det blir nog antingen silver ELLER guld.. Känns som för mycket med både och...
Känns skönt att jag har bestämt mig för rött i alla fall
Har någon av er barn förresten?
Vi har 2, och de kommer naturligtvis att vara näbbar! Men i övrigt tänker vi ha ett barnfritt bröllop. Jag hoppas att de som har barn inte kommer att ta illa upp...
Idwill - vi har inga barn. Dock, vissa av de vi bjuder har små barn, vill gärna att de stannar hemma (förutom ammande).
Självklart får de som ammar ta med sina barn, men som det ser ut nu så finns det inga så små barn. Men det kan ju ändras till december Eftersom vi var (är)relativt unga när vi fick våra barn så har nästan inga av våra vänner barn än. Men det är desto fler som har bebisverkstad på G!
Idwill: vi blir cirka 30 gäster.
Vi har inga barn. Inga barn är bjudna på festen fast de som ammas får ju givetvis komma.
Jag tycker det är svårt att hitta dekorationsgrejer för det känns som att de redan plockar bort vintersakerna och vill få fram vårsakerna?