• Idwill

Decemberbrudar-07?

Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
    Vi ska gifta oss den 1/12

Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!

• Svar på tråden Decemberbrudar-07?
  • Idwill

Ann242;
    Välkommen!
    Hur långt har du kommit i din planering?

• Ann242

Idwill - tack! :) Vi har nog inte kommit så fasligt långt i planeringen är jag rädd. Har bestämt färger (vitt, silver och djuptrött) och bokat kyrka, men det är väl det *S* Än så länge suger jag bara i mig alla råd och tips här på BT, så kommer ni på nåt - skriv :)

• Idwill

Idag har jag och sambon varit och tittat på lokalen som jag hade preliminärbokat. (Han kunde inte följa med när jag tittade på den förra ggn) Han tyckte jättemycket om den Känns jätteskönt att kunna släppa den biten helt nu!
    På bröllopsmässan i Malmö hittade vi en fotograf som vi båda gillade. Hon skulle ringa för att boka tid med oss inom det närmsta. Känns jätteskönt att ha bokat det mesta redan

• Idwill

Studio Lindh. Verkligen en ödmjuk tjej som verkade bry sig om hur VI vill ha det. Ingenting verkade omöjligt... Pratade med Pia Larsson också, men kände att jag inte "klickade" med henne...

• nyår07

visst är det viktigt att det "klickar" - det ska ju kännas bekvämt att stå där och bli fotograferad.

• Idwill

**snart brud**-
    har ni bokat fotograf?

• nyår07

ja, fast inte träffat honom än. Ska göra det i vår nån gång.

Daniel Rix.

En kompis har bokat honom, och eftersom hon gifter sig i sommar så kan jag avboka ifall hon blir riktigt riktigt besviken...

• Idwill

Ok, bra att testa på någon annan först
    Det känns som en hel djungel det här med fotografer...

• nyår07

visst är det så!

när syrran gifte sig så verkade fotografen bra på de bilder man såg på hemsidan, men gillade inte de bilder hon fick.

så, känns bra med att "låta någon annan ta risken".

• Idwill

Var ska du gifta dig förresten? Vi gifter oss i Burlövs g:a kyrka!

• nyår07

Tottarps kyrka, så inte så långt därifrån.

• Idwill

Hmm, Tottarp... var ligger det... Är skitkass på geografi

• nyår07

om du tänker er kyrka, så kör du på gamla vägen till Stp. Där längs vägen ligger den.
    Så bara nån km ifrån er kyrka, längre österut.

Svar på tråden Decemberbrudar-07?