Decemberbrudar-07?
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Fy för stress...
Hade blivit GALEN om jag inte hunnit med allt jag velat...
precis, men vi är ju alla olika.
hon är alltid sån och har alltid varit - jag har alltdi varit den som planerar och är ute i god tid!
Ja att stressa inför bröllpet är det sista jag vill göra.
Skulle vara super skönt om man lyckas få klart att som kan vara klart några veckor innan.
Vill ju kunna njuta av dagen
Jo, när har ni tänkt skicka iväg inbjudningarna?
Min sambo frågade mig häromdagen om vi inte kunde vara färdiga med allt i god tid! (Är det kanske för att han vet att jag blir värsta monstret när jag blir stressad... )
Ang. inbjudningar så tänker vi nog skicka dem i september någon gång. Men alla lär ju redan veta då när vi ska gifta oss, så egentligen är det ingen brådska. Men jag tycker själv att det är bra att få inbjudningar i god tid, + att det är kul att gå och titta på dem lite då och då!
Vi tänkte skicka iväg inbjudningarna i september/oktober. Något sånt... Det är ju ofta mycket som händer i december så det känns som att man måste vara ute i god tid... Eller vad säger ni?
Precis spm du säger Vintrig så är det mycket annat som händer i december. Jag tror nog bara att folk uppskattar om de får inbjudan i väldigt god tid. Oftast så vill man ju planera vad man ska ha på sig, om man ska köpa nya kläder och om man ska fixa håret osv...
planerar att skicka i oktober (början av) - men alla som ska bli bjudna vet då redan om det.
Fast, man vill ju ändå skicka ut i god tid - liksom för att själv känna att "nu närmar det sig"
Det blir nog lagom för vår del att skicka ut i början av oktober tror jag. Eller slutet av september. Något sånt.
Vi håller det ju hemligt så vi får se hur länge vi kan hålla oss.
Jag tror på september/oktober, som sagt, det är bra att de får dem i god tid. Annars är det väl för oss, som för de flesta - de som ska komma vet väl i stort sett om det då (dock inte ännu) så det lär väl knappast bli en överraskning, men iaf, det är ju mysigt och blir lite mer "på riktigt" då..