Decemberbrudar-07?
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Hej tjejer!
Nu har jag äntligen bestämt mig för ett färgtema!! Det blir rött, vitt och guld Jag stod i valet och kvalet om jag skulle ha silver eller guld... Men jag är mer guldmänniska än silver kom jag fram till!
Idwill
Låter ju kanon!! Kommer att bli jättefint!
På lördag och söndag är det bröllopsmässa i Malmö. Jag hoppas att man får en massa tips och idéer Ska bli kul att se om man hittar någon fotograf med ett hyfsat pris... Ska någon av er också dit?
Idwill
Jag ska på bröllopsmässan i Örebro den 3:e och 4:e mars. Ska bli såå spännande!! Längtar...
Vad kul med bröllopsmässor! Går det bra för er brudar annars med planeringen?
Idwill: det låtter jättefint!
Jag har tyvärr haft ett litet stopp i planeringen...Blir GALEN när folk som lovat att återkomma inte gör det, trots att man mailat och påminnt!! Det gäller vår eventuella festlokal... Blir snart tokig!!
Min planering går sakta men säkert framåt. Jag hoppas hitta en fotograf på mässan, likaså en guldsmed.
Jag TROR att jag vet var vi ska beställa tårtan från. Men man får ju först gå och provsmaka Vi älskar choklad båda två och är väl rörande överens om att vi ska ha en chokladtårta!!
20071231;
jag förstår din frustation. Det är urjobbigt när man är beroende av att andra ska få tummarna loss...
Ja, visst är det!! Blir bara såå arg, vill ju komma vidare nu...
Ha så kul på mässan, hoppas du hittar vad du söker!
Avviker en stund...