• Idwill

Decemberbrudar-07?

Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
    Vi ska gifta oss den 1/12

Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!

• Svar på tråden Decemberbrudar-07?
  • vintrig

Jag håller med! Det är himla tur att BT finns. För min del är det extra "jobbigt" eftersom vi ska ha hålla det hemligt fram till september ungefär...

Fick precis veta att de ska köpa in runda dukar till vår festlokal så jag behöver inte sy själv (tyckte inte det var så snyggt med fyrkantiga dukar till runt bord)... ASBRA!

• nyår07

vad glad jag är som hamnat här hos er!
    :)

alla ute i "riktiga" världen tycker JAG är en bridezilla som redan planerar.

Ska ni ha många marschaller? Själv funderar jag på att ha MÅNGA, alltså riktigt MÅNGA! Därav svårt att köpa redan nu och stå i vägen i 11 månader.

Har dock köpt min klänning, så tagit en stor kostnad redan!

• 20071231

Vintrig

OJ!! Jag skulle aldrig klara av att hålla tyst så länge....

• nyår07

hihi!
    såg att ni precis konstaterat samma sak!

• Idwill

Om ni går in på www.tvahjartan.se , klicka på bröllop/förlovning. Ringen som heter ANNA tycker jag jättemycket om. Vet dock inte om jag ska ha så många stenar? Men jag har redan guld (har en ring som är gjord av min biologiska pappas och farfars vigselringar) så det ska smältas ner och sänkas ner stenar!
    Tror att det kommer att gå på runt 4000:-

• MrsNyberg2B

snart brud - det vore rätt fränt att ha riktigt många marschaller.. Vi har ju en lång backe upp till lokalen och den tänkte jag man kunde pryda med marschaller. Fast jag vet inte inte hur många det går åt, om man köper typ, 20 tvåpack, så har man ju 40 stycken, och det borde ju räcka, det är ju inte precis någonting man testar heller, sådär "bara för att".

• nyår07

Idwill - påminner om min förlovningsring. Dock i vittguld och med 9 stenar.

Så, kan bara säga - mycket vacker!
    :)

• vintrig

Ja, det kommer vara SK*TSVÅRT att hålla tyst så länge... men samtidigt lite kul och spännande! våra föräldrar vet ju så klart om det men ingen annan.

• 20071231

Mycket marschaller är ju ändå på nåt sätt ett måste!! Vi kommer (förhoppningsvis) att ha festen på ett hotell som ligger lite avsides (lite skog runt om) så jag är ganska säker på att de i vanliga fall "smyckar" med marschaller. Sen kan man ju alltid bre på lite extra!!

Svar på tråden Decemberbrudar-07?