Decemberbrudar-07?
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Tänkte starta en decembertråd! Det måste väl vara fler än vi som gifter sig då?
Vi ska gifta oss den 1/12
Här kan vi hjälpas åt med tips och idéer ang. planeringen av festen!
Ja marschaller är ett måste på tycker jag också! Vi ska nog ha på trappstegen och längs med gången...
Vintrig
Är du inte rädd att nån av era föräldrar ska försäga sig? Min mamma hade aldrig klarat av att knipa...
ANNA-ringen är jättefin! Har tjuvkikat lite på den också men inte provat den i "verkligheten".
20071231: *skratt* det är PRECIS det jag är rädd för att mamma inte kan knipa... men om hon inte kan det så kommer jag/vi inte bli arga på henne. Men det är nästan lite synd om henne för hon varit på väg att försäga sig flera gånger!
vintrig
Oj oj oj!! Stackars mamma!! *fniss*
MrsNyberg2B - låter snyggt med marschallerna.
vi ska ju ha det hos mamma, som bor längs en enskild/privat väg som jag hade tyckt varit snyggt att lysa upp. Den är typ 500m lång.....
Marschall på trappstegen - SMART! Fast det gäller att det är breda trappsteg så att ingen tar eld... Tanke - Man ställer varannan på höger och varannan på vänster sida, om det inte är så väldigt breda trappsteg... Kanske kan bli bra.
Nu måste jag pysa iväg till jobbet - det kräver ju också en viss planering, och att man är ute i god tid, det är ju bra om man kan se genom bilrutorna, och det kan ju vara rejält halt om man har otur..
20071231: det är faktiskt lite synd om min mamma. *s*
**snart brud**: åh det låter ju riktigt snyggt! Har ni funderat på att ha höga hållare som marschallerna är i vid t.ex. en grind till huset? Det kan vara snyggt.
Till vår festlokal är det bara en två-stegstrappa. Men den ska naturligtvis prydas med marschaller!! Tänk bara på att det är jättelätt att få fläckar på trappan, så det är bäst att ha något under.. fast vad vet jag inte???
vintrig - hade gärna haft höga hållare till alla marscheller, men de är ju rätt dyra!
Kanske kan jag få min M2B att göra egna. Borde ju inte vara så svårt (säger jag som inte hade kunnat göra det själv)