• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Noomi

Jättefin! Hur kommer den att sitta? Jag är kass på sånt där... kommer den sitta ihop med slöjan, precis framför eller?

• Fru Cinderella

Nja typ.. tänkte sätta den väldigt långt bak och slöjan väldigt högt upp.. eller var det det du just beskrev kanske?

Jag är också kass på sånt här ;)

• Noomi

Jag är nog ännu mer kass, för jag förstod precis ingenting av ditt senaste inlägg!
    Hm, tar du nån bild nångång på hur du vill ha det så kan jag ju får se. :D

• Fru Cinderella

Klart du får

.. men okej.. nu har jag inget bättre för mig så jag försöker förklara igen. Tänkte sätta upp håret i en knut bak rätt högt upp. Ovanför den sätter jag slöjan, så den döljer hela knuten. Tiaran tänkte jag "lägga" rätt långt bak, bakom mitten på huvudet.

Slöjan något sånt här
    groups.msn.com/LadyCecilia/frisyrerochhrsmycken.msnw&PhotoID=831

groups.msn.com/LadyCecilia/frisyrerochhrsmycken.msnw&PhotoID=832

och sen tiaran liggandes där framme, fast bakåt.. gah, nu virrade jag bort mig själv tror jag *skrattar*

• Noomi

Slöjan är jag med på (snyggt förresten), men ska då tiaran sitta där slöjan börjar?

• Fru Cinderella

Ja typ.. lite luftigt emellan blir det väl.. vill inte "pressa" ihop båda två.

• Noomi

Då är jag med (och det var så jag menade från början... lite svårt för att uttrycka mig bara ;) ).

• Aprikot

Hej på er alla!

Då har jag läst alla inlägg i den här tråden och har lite koll. Noomi, dig har ju ju iofs koll på ändå, men lite nytt har jag snappat upp. Trevligt i söndags förresten!

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)