• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Noomi

Haha, hej! Ge fan i att läsa alla mina inlägg, vill inte att du ska veta allt om våran bröllopsfest! ;)

• Aprikot

Nä, du är ju lite hemlighetsfull. Men jag har ju surfat här inne länge. är bara dålig på att skriva inlägg... Lovar att inte skvallra för dom andra. ;)

• Noomi

Bra! Vill ju att det mesta ska vara en överraskning!
    Håller förresten på att leta klänning till ditt bröllop nu. :)

Har du fått svar från fotografen ännu? Det är Cinderella som också funderar på att anlita honom.

• Aprikot

Japp: "Det kostar 4500 kronor inom Linköping, för resor inom Östergötland tillkommer 32 kr/mil i reseersättning. I priset ingår 3 st kopior 20*30 cm, fler kopior i olika format kan beställas."
    Men en jobbarkompis till U håller på att kolla med en kompis till honom som är fotograf. U:s pappa känner visst nån också. Hoppas!

• Noomi

3 kopior, hmm... det var ju inte mycket direkt. Hoppas att det löser sig med den andra då. Och U har kommit igång också! :)
    Ah...läste igen, det var visst en jobbarkompis till U. ;)

• Fru Cinderella

Aprikot

Vad konstigt.. jag fick uppgiften 3500kr inom linköping, innehållande samma som du uppgav med 3 kopior.

Sen kostade 9*15 20kr st.. så vi tänkte att man kan köpa 25 st kopior så summan slutar på 4000kr... tycker det är rätt mycket kort för den summan faktiskt. Plus vad ska man med en massa förstoringar till? Tänkte ju inte direkt hänga dem på väggen så..

• Noomi

Cinderella - Kom nu inte och ge mig ångest över antal kopior!! Vi kommer ha uppåt 1000 st (fast på cd) :D
    Sen nåt på väggen..njae, nåt käckt a la fotoaffär med guldsprayad ram blir det ju inte, men förmodligen en stor förstoring på canvas.

• Fru Cinderella

Noomi

Ångest? 1000 på skiva är väl toppen.. vi tänkte ta alla våra på skiva också.. blir väl en 30st sammanlagt tror jag..

Vi kommer inte ha förstorningar på väggen. Men ska skaffa en sån där trekortsram från IKEA med svarta kanter och sätta in kort på närbilder ex. en på våra axlar, en på våra händer och en på skorna.. allt i svartvitt. och sen hänga min bukett bredvid..

• Noomi

Jag menar bara att ni bara ska ha några stycken förstoringar och är nöjda med det... och vi lägger skitmycket pengar på massor av förstoringar som vi _hoppas_, men inte vet om vi kommer ha nytta av! ;)

Ja, våran förstoring skulle väl bli något liknande, väldigt grafisk förmodligen och i svart/vitt. Mer som en...abstrakt tavla ist för ett fotografi, om man ska låta pretentiös. :D

• Fru Cinderella

Noomi

Ah, lite kul när man har olika prioriteringar faktiskt ;)

Kul att någon mer är inne på den "grafiska" idén.. kan bli riktigt snyggt tror jag.

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)