• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Noomi

Cinderella - Grattis! :D Jag har fullständigt gett upp hoppet på att hitta nåt flashigt till nyår, får se om jag orkar ta mig in i mellandagarna.

Aprikot - Hoppas det ska gå att lösa då, borde ju som sagt inte vara några problem. :)

• Fru Cinderella

själv försöker jag undvika mellandagarna.. för mycket folk och rean brukar ändå inte vara värt det :(

Men vi tänkte dock pallra oss in till Dressman och se om vi kan hitta någon snygg kostym på rea till bröllopet.. hoppas på det!

• Noomi

Nej, jag kommer förmodligen inte heller orka. Men sen så kom jag på att min syster kommer att vara här i jul och förmodligen släpa in mig till rean, vojne vojne.
    Trängs som elefanter i en sillburk, en majoritet luktar svett och man shoppar på sin höjd en cola eftersom blodsockret sjönk till botten efter en kvart.

Lycka till med kostymshoppingen dock. Vi har kollat på flera hundra känns det som, men inte hittat någon perfekt. Eller jo, en...men bara kavajen kostade 6000 kr.

• Fru Cinderella

Aj.. det var kanske lite saftigt med 6000. Vi är ute efter en enkel kostym med en knapp bara.... hoppas på att det räcker med en 1500kr för det..

ja usch.. känner jag min mor rätt kommer hon säkerligen släpa med mig ut på julrean också.. usch fy o blä!

• Noomi

Ja, även om jag tjatade om att han skulle köpa den avböjde han. Han är (surprise surprise) den mer ekonomiska av oss. :D
    Hoppas på att hitta något i London, finns ju lite bättre utbud där.

• Fru Cinderella

Jo mannen brukar faktiskt ha den rollen

Skönt o slippa o vara SpenderSpender i stället!

Oh london, låter kul. Har aldrig vart där :(

• Noomi

Ja, fast i mitt förra förhållande var det precis tvärt om. Då var det jag som höll i pengarna... föredrar det här!

London är underbart! Bott utanför i tre år, men kan fortfarande inte få nog av den staden!
    Så, har ni chansen att åka dit nån gång.. gör det! :)

• Fru Cinderella

Kul.. har alltid drömt om o bo utomlands för det.. men jag är för feg tror jag. En riktigt hemkär kräfta..

• Noomi

Haha..ja, du. Anledningen till att jag flyttade utomlands var att jag var förblindad av kärlek, eller nåt. Förstår än idag inte hur jag vågade göra det egentligen... har för 17 svårt för att sova över hos människor (Aprikot vet vad jag talar om)!
    Men, det var verkligen tre jätteroliga år (och jobbiga också för den delen), men nu är jag glad över att vara hemma i Sverige igen!

• Fru Cinderella

Jo gäller det kärlek så kan man visserligen göra det knäppaste saker ;)

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)