• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Noomi

Ja, det är väldigt fascinerande! Jag bryr mig t ex inte ett skvatt om buketten, även om jag såklart vill att den ska vara fin. Men max 500 vill jag lägga och jag kommer inte spara den efteråt.

Ja, jag kan ju liksom inte undgå att vara grafisk eftersom det är mitt yrkesval, haha. Som tur var har min blivande samma smak, så det blir nog jättefint.

• Fru Cinderella

Nej nej, buketten lägger jag 90kr på så nej inget dyrt o tjaffsigt där.. absolut inte. Kommer bara ha rosor i min så jag tänkte torka min..

• Aprikot

Cinderella - Lustigt att Fotograf Oskar ger olika pris! Jag fick mitt svar den 12 dec så det är ju nyligen. Har han sagt fel till nån av oss tro?

• Noomi

Men rosor är ju svindyrt? Det är därför jag räknar med 500 (som jag tycker är för mycket egentligen). Vill ha en handknuten bukett med många olika blommor och trots att jag kommer få den bunden gratis tror jag inte att jag kommer under den summan.

• Fru Cinderella

Aprikot

Mysko, jag fick en PDF-fil skickad till mig med hans priser den 1 december. Om du vill ge ut din e-mail så kan jag skicka den till dig. Någon av oss måste ju ha missuppfattat eller?

Har du träffat honom föressten eller vart i hans studio?

Noomi

Jag kommer ha tre stora rosor vilka kostar 30kr st.. har hittat dem underbart billigt hos en florist i Johannelund. Annars brukar ju de kosta hela 50kr, vart riktigt glad när jag såg deras priser

• Aprikot

Cinbderella

Jag fick ingen fil, utan endast ett svar från honom själv. Han kanske skrev fel då... *hoppas* Min mail är aprikot@hotmail.com

• Fru Cinderella

Aprikot

Skickat! Vad konstigt.. men du har inte träffat honom än eller?

• Noomi

Cinderella - Ok, det var ju jättebra pris! Man verkar ju få lite bättre pris om man tar sig utanför centrum.
    Det är en fd florist som ska binda min bukett, så jag hoppas att hon fortfarande kan köpa in blommor billigt!

Aprikot - Har du bestämt hur du ska göra med klänningen ännu?

• Fru Cinderella

Noomi

Ah det låter ju bra.. förstod för egen del dock att min bukett aldrig skulle bli någon dyr historia. Eftersom jag ska ha den så enkel..

• Noomi

Ja, min ska också vara relativt enkel. Ingen fancy schmancy droppbukett eller liknande. Men eftersom den troligtvis kommer bestå av ganska många blommor så räknar jag med 500. Kan ju inte bli mer än positivt överraskad menar jag. :)

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)