• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Fru Cinderella

Men då säger vi efter nyår då ;)

• tina14jan

Efter nyår funkar för mig...

• Noomi

Och mig med.... om jag nu inte har hunnit flytta, men så snabbt går det nog inte. :)

• Noomi

Eller inte... blev nedkallad till Halmstad idag för att kolla på lägenhet!

• Fru Cinderella

.. fast det är ju kul på sätt o vis ;)

• Noomi

Ja, men huvva...västkustbo? Fast iof, inte helt fel att ta en promenad till havet till våren. :D
    Nåja, jag kommer aldrig lämna er ack så kära Linköpingsbor. Jag stannar i tråden till giftemålet skiljer oss åt!
    ;) :D

• Fru Cinderella

Noomi

Ja, västkusten är underbar.. tänk o få bo vid havet *drömmer bort*

Men kul att du stannar i alla fall ;)

• Noomi

Ja, det är klart! :)
    Förövrigt har vi nog bestämt oss för Mauritius nu, har tillslut velat klart!

Förresten.. hur ska ni göra med fotografen? Min kompis höll på och leta så jag tipsade henne om Oscar (hette han va?)

• Fru Cinderella

ja han hette oskar.. www.fotografoskar.se vet inte om han har öppnat i stan än.. var på apotekaregatan och kikade lite.. kollade inte grundligt gick bara förbi, såg inte ateljén då.. men vi har tänk att boka honom, om vi hittar honom ;)

• Noomi

Haha, svårfångad kille alltså. De hade skickat mail till honom, så får väl se vad han säger. De ville bara ha porträttfotografering, men ni skulle ha hela dagen eller?

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)