• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Fru Cinderella

Nej, det är sant det vet man ju aldrig

• Ancher

För mig passar det inte med torsdag. Vi får nyckeln till huset på onsdag så jag har lite annat att göra... :)

Gärna en träff efter nyår för min del.

Jag är väl en halvpassiv användare på BT numera. Jag läser då och då och svarar ibland. Men om vi bestämmer ett datum för en träff, så har jag nog mailadresser till en del.

• Fru Cinderella

Men efter nyår låter ju kalas.. i januari när alla är så där lagom panka o deppade för att det är nytt år ;)

• Noomi

Hej Ancher! Även om det är sällan är det alltid roligt när nån annan än jag och Cinderella skriver! :)

Cinderella - Men vad fanken! Vi kan väl inte vara deppiga för att det är nytt år, vi gifter oss ju 07!!!
    ;)

• tina14jan

hej
    Jag kan på torsdag, och efter nyår. Är också bara inne sporadiskt numer, men de flesta av er har ju min mail, vill gärna hänga med ut. Vill inte tappa kontakten med er.

• Fru Cinderella

Noomi

Det är sant Plus att vi flyttar!

Menade bara att många brukar vara lite "slöa" precis efter nyår o inte vilja hitta på något

• Ancher

Det kan ju hända, kanske, eventuellt att vi har kommit i ordning i huset efter nyår. Och då kan det ju hända, kanske, eventuellt att vi kan ha en träff där så jag får visa upp huset! :D

• Fru Cinderella

Ancher

Det låter ju eventuellet som en väldigt mysig idé

• Dolphingirl

Hej på er alla! har tyvärr inte haft tid att vara här på bt så mycket, då jag har haft fullt upp med plugget.

Jag har tyvärr inte tid förrän efter nyår, det vore jättetrevligt om vi kunde ses

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)