• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Fru Cinderella

Jo, vi har ju tyvärr inte det..

o visserligen.. har lite saker som jag skulle kunna sälja. Har vart en hel del på tradera i mina dar.. men jag vill nog behålla det mesta om det *tihi*

Blir nog o försöka låna 4000 någonstans i från.. det är ju faktiskt inte så mycket pengar.. går ju att betala tillbaka på en 4 månader.. och det kan ju lugnt vara värt det i det långa loppet.

• Noomi

Ja, jag skulle absolut inte kompromissa om en sån viktig sak som bröllopsfotona... så jag förstår dig.

• Fru Cinderella

Vi har pratat o han gick med på att låna pengar.. är helt chockad! Coolt.. trodde det skulle bli en lååång process..

• Noomi

Vad bra att ni är överens! Hoppas ni hittar bra alternativ!
    Nu ska jag svara på din enkät! :)

• Fru Cinderella

Nu tänkte jag komma med ett drastiskt förslag i sista minuten.

Vad sägs om en BT-träff på torsdag den 14/12?

• Noomi

Hej hopp! Jag åker till Halmstad på torsdag och kommer tillbaks på måndag igen. Så jag kan tyvärr inte då.... får väl se om några andra behagar släpa sig in hit. :)

• Fru Cinderella

Nej vad trist :(

Antog att förmodligen skulle flertalet vara upptagna.. kanske är smartare att planera längre fram direkt eller vad säger ni brudar?

• Noomi

Ja... fast inte så hemskt långt fram kanske, vi letar nämligen lägenhet i Halmstad nu!
    Så även om vi flyttar vore det jättekul att träffa alla härifrån, och jag ämnar fortsätta våldgästa denna tråden även som västkustbo.
    :D

• Fru Cinderella

du är så välkommen.. visst.. men blir det inte mycket nu framåt jul?! Tror du verkligen folk har tid?

• Noomi

Jo, innan jul är det nog ganska kört. Dessutom verkar ju den här tråden ganska avbefolkad.... fast de kanske läser utan att skriva.
    Men jag kan ju vara kvar här efter nyår också, det vet jag ju inte. :)

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)