• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Fru Cinderella

Oj, bra fråga.. har du kollat den nya butiken Young, de verkar ha en del.. eller åhh.. vad heter den nu.. den lilla boutiquen nere vid Åhlens..

Har inte H&M nån?

• Bluebride20??

vart ligger young. affären vid åhlens har jag kolla, men de var så dyra. hm hittar jag inget

• Fru Cinderella

Den ligger vid 201:ans gamla busshållsplats på Trädgårdstorget.

• Bluebride20??

ok, ska kolla om jag hittar det.

• Noomi

Nu hamnade den här tråden för långt bak igen!
    Uppdatering, vi har än en gång ångrat oss om bröllopsresa. Suck, vi är helt hopplösa på att bestämma oss!
    Just nu är det Mauritius som gäller, nån som varit där?

För övrigt var vi i Växjö förra veckan och provade klänningar (bara jag dock), gud vad kul! Måste ta mig till den där bröllopsbutiken i Lkpg också... som jag inte kommer på vad den heter nu... hmm.

• Fru Cinderella

Noomi

Bröllopshuset (rekommenderar jag verkligen)
    Partyworld
    Festyran
    Krinolin

???

• Noomi

Partyworld var det! Tackar. :)
    Var inne med en kompis på Bröllopshuset när hon köpte sin klänning, men jag tyckte inte att det fanns något i min stil där.
    Får din klänning hänga i fred nu eller är du ständigt där och drömmer? ;)

• Fru Cinderella

Noomi

Den får hänga i fred *skrattar* men det är svårt.. läääängtar till den 19 feb då den kommer.. *myser*

• Noomi

Så du har inte fått hem den ännu?
    Har du funderat nåt på underkläder? Finns det nån bra butik i stan om man vill ha något lite...tjusigare?

• Fru Cinderella

Nope.. inte än.. beställde den ju nyss.. men slöjan har jag hemma!

Njaee.. finns väl inget direkt.. bröllopsbutikerna har väl lite, men inget tjusigare. Det är vad du hittar på Twilfit, hm, lindex i sådana fall.

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)