• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Dolphingirl

Hej hopp allesammans! jag har tyvärr inte haft tid och vara inne på BT så mycket, då jobb,skola och bröllopsplanering tar all min tid.

Cinderella jag har också bokat hårateljén.

• Dolphingirl

Är det någon som har tips på lite olika moussetårtor?, vill inte ha så mycket grädde på våran tårta.

• Fru Cinderella

Dolphingirl

Vad kul :)

• Ancher

Tojan på Hårateljén gjorde min uppsättning, men jag har blivit klippt av både Tojan och Linda. Jag har fått känslan av att de är båda lika duktiga och att båda verkligen lyssnar på vad jag vill göra med håret. Så jag rekommenderar dem.

När var det ni skulle gifta er Dolphingirl?

• Fru Cinderella

Ancher

Kul o veta, tack!

• Dolphingirl

Ancher

Vi ska gifta oss den 21 juli

• Dolphingirl

Tack för rådet ancher!

Jag tror det var tojan jag pratade med och jag fick ett väldigt gott intryck utav henne.

• tina14jan

Hej allihop.
    Håller med ancher, vad många inlägg.
    Får väl erkänna att det inte blir lika mycket tid här nu som innan bröllopet. dessutom har vi så sjukt mycket att göra nu både på jobbet och privat, vi har inte en helg ledig, och kvällarna bara springer iväg.

Ska vi försöka få till en träff innan jul? Vore ju kul att träffa dig Noomi i verkligheten också. Och er andra igen såklart..

Grattis till huset Ancher, visst är det härligt med hus!!!

• Noomi

Tina - Förstår att man inte har samma "begär" efter BT när man gift sig. :)

Vill också gärna ha en träff, skulle vara jättekul att träffa er alla!

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)