• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Fru Cinderella

+ att jag själv är allergisk mot krystade lekar.

• Noomi

Oh, vilka tips! Låter ju jättebra! Har själv planer på att fixa en polaroidkamera till bröllopet med baktanken att folk ska fota sig själva. Då är det ju jättebra att ha det innan maten, mindre risk att folk glömmer då.

• Fru Cinderella

Vi tänkte ha en kompis som lånar vår digitalkamera och fotar alla paren och sen en till kompis som ser till så att alla skriver på rätt sida (Ska ha plats med fotografiet bredvid). Hon med vår digitalkamera ska sen ha den resten av dagen (och morgonen) och fota lite vad hon vill. Kommer ha en laptop till henne så hon kan föra över hela tiden samt ett extra batteri.

• Noomi

Finns det nånting du inte har koll på? ;)

• Fru Cinderella

Öhm.. mode!? Det är jag verkligen värst på och populärmusik.. fråga mig inte om det.. eller matte.. usch jag suger ju på en massa saker *skrattar*

• Noomi

Tänkte mest på bröllopsdagen. ;)
    Däremot kan jag bara hålla med om matte, djävulens påfynd! :D

• Fru Cinderella

Japp..

Ja jo.. är väl ett kontroll och planeringsfreak... det är ju bara det att det är så kul *tihi*

• Fru Cinderella

Vart tar/tog ni tårta i från?

• Ancher

Men jösses! Inläggen bara rasar iväg här juh! :)

Vi hade vigsel och middag på i stort sett samma ställe och vi hade inga lekar mellan vigsel och fördrink. Bara foto och mingel. Folk umgicks ändå! :)

Vi åt tårta ifrån Gyllens.

• Fru Cinderella

Gyllens? Ah där.. vad kostade de där, var ni nöjda, vad var det för tårta?? Oj oj nu rasade jag på med frågor.. sorry

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)