• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Noomi

Ja, tänkte om du fick med dig en från butiken.... som min kompis.
    Får nog spana in underkläder i London då, kanske ska vara riktigt vågad och köpa något från Agent Provacateur! :D

• Fru Cinderella

Nope, men jag väntar så tålmodigt

• Fru Cinderella

Jag kommer knappt ha några underkläder, kommer inte få plats. Blir bara ett par hudfärgade stringtrosor.. om jag hade strumpeband, strumpebandshållare, skulle det synas igenom och en BH behöver jag definitivt inte..

• Noomi

Då blir det inte mycket att kämpa med på bröllopsnatten! :D
    Vet inte riktigt hur jag ska göra själv. Ska köpa några snyggare trosor iaf, vill ha höfthållare och strumpor men får se hur det blir. Bh är svårast, men det är möjligt att jag inte behöver det för att klänningen sitter så bra (är chockad över att jag, med boobis gigantus, kanske inte behöver ha bh! :D )

• Fru Cinderella

Noomi

Trodde definitivt att jag skulle behöva det också, lite skönt o slippa faktiskt ;)

Lite besviken över att jag nog inte kommer kunna ha strumpeband :( Får se hur det blir sen dock..

Funderar på att vara lite mindre sensuell också o skaffa sådana där strumpbyxestrumpor som bara täcker fötterna, så det inte blir klippigt i skorna.

• Noomi

Du kan ju kanske ha strumpeband till senare på kvällen, när klänningen ska av? Om inte jag kommer ha bh eller bara sådana där...kuddar, kommer jag nog köpa något finare till bröllopsnatten.

... och hellre strumpor än klibbiga fötter. :)

• Fru Cinderella

*suckar* över detta virrvarr av fotografer och kostnaden.. vet inte hur vi ska ha råd. Funderar på att låna till det *duckar för eventuellt flygande föremål* Vet att det är dumt, men inte så kul o inte få några bilder heller.. Någon som hört något om www.fotografoskar.se han öppnar sin studio på apotekaregatan i december.. gillar hans bilder..

• Noomi

Kollade lite på hans bilder, ser jättebra ut! Har inte hört något om honom tidigare men jag måste säga att hans bilder ser bra mycket bättre ut än många av de exempel man brukar se på BT.
    Förutom bröllopsresan är fotograf våran dyraste post, så ni är inte ensamma om att vilja spendera lite extra på vackra bröllopsbilder.

• Fru Cinderella

Noomi

Problemet är att jag inte vet hur sjutton vi ska ha råd.. sambon vill helst inte låna en 4000-6500 för fotografier, han tycker det är en onödig post. Själv tycker jag den är hur viktig som helst. Det är ju det man har kvar sen..

Ska ta o prata med honom någon dag ordentligt snart.. o hoppas på att vi kan komma fram till något..

• Noomi

Ja, det är verkligen inte lätt. Vi har som tur var sparade pengar vi kan ta av om vi inte skulle få ihop tillräckligt. Sen har jag tänkt att sälja av massa saker som jag inte använder... kläder, skivor etc.
    Ska testa med Tradera och hoppas att det kommer dra in lite pengar.

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)