• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Fru Cinderella

Nja.. vi kommer ta bara porträttfotograferingen. Kom på att vi inte tyckte det var värt det med sex och ett halvt..

Ska ta o kontakta honom "seriöst" efter jul.. är ju så mycket annat att stå i nu.

• Noomi

Hejsan! Blev ingen långvarig Linköpingsbo den här gången heller, har lägenhet i Halmstad från 1/1. Men även om det kanske inte blir några fikaträffar för mig ska det bli kul att fortsätta planeringen med er i alla fall.
    Så... hur går det för alla? Vi får kanske skippa bröllopsresa helt eftersom vi eventuellt ska köpa företag till våren. Lite dumt att åka på semester det första man gör. :)
    Blev bjuden på 4-rätters i lördags hos killen som ska ansvara för maten till bröllopet, gud så gott! Så nu är jag kolugn när det gäller allt sånt, skönt!

• Fru Cinderella

Åhh... grattis till lägenheten, men synd att vi förlorar dig :(

Vi skippar också bröllopsresa. Ingen av oss är mycket för o resa i alla fall så vi tänkte lägga pengar på nya lägenheten i stället, flyttar den 26 januari. Behöver en hel del nya möbler..

Mums, vad trevligt med god mat ;)

• Noomi

Tack så mycket! :) Ja, det är lite trist att flytta. Trodde jag skulle få bo i närheten av mina vänner ett tag eftersom jag inte gjort det på fem år. Men ett halvår blev det iaf. :)
    Och synd att jag aldrig kunde följa med på träffarna här i tråden!

Vad kul för er att få det lite större! Nackdelen är ju då att man behöver mer möbler. Vi har ingen aning om vi kommer fylla trean eftersom vi bara bott ihop utomlands, dvs med andras möbler.

Vi älskar att resa, så det är lite trist att behöva skippa bröllopsresan. Men samtidigt ska det bli jättespännande att starta upp ett företag!
    Ska ni göra något annat ist för resa, typ spa-helg, vinprovning eller besök på Kolmården? Vore ju kul om man kunde unna sig nånting, för ett par dagar ska vi nog kunna lägga på bara oss två.

• Fru Cinderella

Jo vi tänkte något liknande. Åka någonstans i sommar bara vi två.. kanske bara hotell i Valdemarsvik eller västervik eller något liknande. Behöver ju inte vara något flott, bara kul o komma iväg :)

• Noomi

Ja, västervik är ju mysigt! Eftersom vi är på västkusten kunde ju Smögen funka bra, hmm...
    Som sagt, nåt borde man ju göra. :)

• Fru Cinderella

Ohh.. smögen är ju underbart!

Min dröm är att hyra någon mysig stuga någonstans med en öppen spis och en sjö.. sjuttiofemtusen mil från civilisationen och sen bara mysa i fyra dar i streck

• Noomi

Ja, det lät inte helt fel. En sån har vi! :D Visserligen inte några mil till grannen, men ett par hundra meter iaf. Vid en sjö och med öppen spis i vardagsrummet.
    På minussidan: slitet som fan (vi måste verkligen rusta upp den snart!) samt utedass, isch!
    Men vi ska sova där på bröllopsnatten iaf, får se om det blir några extra dagar.

• Fru Cinderella

Noomi

Åhh, vad avundsjuk jag blir. Vill jag också ha :(

• Noomi

Ja, det är inte helt fel. Men som sagt, kommer kosta oss mängder att restaurera.

Såg att du hade köpt tiara nu, gjorde du det i stan eller?

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)