• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • tina14jan

Nej, det är inte heller något namn jag känner igen, men vi är kankse uppväxta i olika delar av stan.

• Noomi

Tina - Ja, det är ju möjligt. Tror deras område hör till Rotorp.
    Så, berätta nu... hur var bröllopsresan? :) Bara drinkar, sol och bad eller (hur varmt är det på Azorerna nu?)?

• vintern0712

Ursäkta Linköpingsbrudar att jag klampar in här Men jag ska till Linköping om 2 veckor och undrar om ni kan ge mig några bra tips på "pappersbutiker" i Linköping? Alltså butiker som säljer papper, stämplar, kuvert, kanske stämpeldynor osv... (till vår inbjudan...)

Jag har inte så många timmar på mig på lördagen men jag vill supergärna hinna med det. Kan ni hjälpa mig?

SUPERTACK I SÅ FALL!

• E2007

vintern0712
    Timarii har endel bra faktiskt.
    Boki och akademibokh har fina papper, fast inte så mycket mer

• vintern0712

SUPERTACK! Perfekt nu har jag några affärer som jag kan gå till.

Tack så jättemycket!

• Fru Cinderella

Vi skrev kontrakt på en tvåa igår

• Noomi

Grattis Cinderella, vad kul!! Vart ligger den nån stans då?
    Otto kommer med stor sannolikhet få ett bra jobberbjudande nästa vecka, så då blir det nog flytt till Halmstad som gäller. Bävar lite för bostadsletande, känns som det blir svårt (även om jag o mitt ex fick vår superfina tvåa vid Tannerfors slussar på några dagar).

• Fru Cinderella

Den ligger i Johannelund där vi bor nu, bara snett över gatan (30 meter bort), blir en rolig flytt!

En underbart fin o nyrenoverad tvåa.. allt är nytt vitvaror, tapeter, golv etc etc.. stångåstadens föressten...

Tyckte det var så läckert.. för toalettstolen och handfatet går inte ner i golvet, utan direkt in i väggen..

Kommer känna mig som en prinsessa där

• Noomi

Det blir en ganska behaglig flytt då. :)
    Låter som ett toppenställe, skönt att slippa irritera sig på fula tapeter och sånt. Det där handfatet verkar ju inte helt fel heller. :D

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)