• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Noomi

Åh, vad fint! Det är inte så långt från där jag är uppväxt.
    Men då har ni ändrat hela konceptet då? För jag antar att ni måste ta mat genom dem eller?

• Fru Cinderella

Noomi

Ja det ändrade vi för ett bra tag sen..det kommer bli så perfekt

• Noomi

Bara jag som inte hänger med i svängarna då. ;)

• Fru Cinderella

ingen fara... det är okej att vara lite efter ibland ;) ;)

• tina14jan

Hej Allihop.

Nu har jag också hittat hit. har inte varit inne på ett tag. Vi har ju varit på bröllopsresa på Azorerna (kom hem i onsdags) det var kanon.

Grattis Ciderella kul att du hittade din klänning tillsist.

Noomi: vad heter din blivande, ålder? Kanske vet vem det är...

Tycker verkligen också det är dags för en träff snart....

• Fru Cinderella

tina14jan

VÄLKOMMEN HEM!!!!

Azorerna, låter hur underbart som helst.. så berätta, hur känns det att vara fru?

• Noomi

Välkommen tillbaks Tina!! Hur pass underbart var det att att åka på bröllopsresa? :)

Min blivande heter Otto och är 75:a, han var väl lite av en lokalkändis när han var aktuell som fotbollsproffs för en 7 år sen tror jag... dock blev det inget av det.
    Några klockor som ringer?

• tina14jan

Noomi: tyvärr inte, han är ju lite äldre än mig dock, jag är ju 78:a. Har aldrig varit direkt fotbollsintresserad heller.

Det var helt underbart att vara på bröllopsresa och det är härligt att vara fru.

• Fru Cinderella

Det förstår jag

• Noomi

Hans lillasyster är 78:a, Elise. Men såå litet är ju inte Halmstad så du känner nog inte till henne heller då. :)

Förstår att det känns härligt att vara fru, tycker själv tiden kunde gå lite snabbare så jag också får bli det!

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)