• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Noomi

Hej alla goa lkpg-bruttor! God fortsättning på er! :)

Känner mig lite rastlös och vill planera något, men vet för tusan inte vad det skulle vara. Kanske borde ta mig ut till stugan här bredvid där jag har alla mina saker och sortera innan flytten, men det är ju så förbaskat kallt där!
    Ska nog kolla in lite buketter på nätet istället! :)

• Fru Cinderella

Lät som mycket roligare underhållning Noomi

Själv borde jag ta itu med disken, men det är mycket roligare att sitta här och fixa med bröllopshemsidan

• Noomi

Åh, hur går det med hemsidan? Jag vet inte om vi kommer att ha en (förutom en som visar alla bilder sen när vi fått dem), tror all information som behövs kommer att finnas i inbjudningarna.

• Fru Cinderella

Jo all vår info finns med där också. Gör den mest på skoj för att det är kul o ha en ;)

Jo då går framåt.. måste bara ut o fota festlokalen. Har "lånat" bilderna från deras hemsida så länge.

Bilderna på värdparet och oss ska också bytas ut. Har bara tagit slumpartade bilder från datorn så länge för att se hur det ska se ut.. tänkte fota på nyår när vi alla är uppklädda o fina

Ska lägga upp den på en vettig adress också sen i januari innan inbjudningskorten går ut..

adressen är i alla fall så länge hem.bredband.net/iaondafluff/OurDay

• Fru Cinderella

just ja.. gästboken måste korrigeras med. Hade jag glömt o lägga den inom den vita ramen så att menyn fortfarande ligger kvar..

• Noomi

Var redan inne och kollade på sidan, luskade fram den! ;)
    Vilken underbar text under gåvotips!! :D

• Fru Cinderella

Tack! Har skrivit den själv

• Noomi

Ja, jag förstod det! :D
    Det ser jättebra ut... är dock några stavfel och särskrivningar, men du har kanske inte korrekturläst ännu. :)

• Fru Cinderella

Jo jag vet *suckar* Har nog korrekturläst fyra gånger vid det här laget *skrattar* Är några rundor kvar. Man missar alltid något..

• Noomi

Ja, det är ju lätt att man stirrar sig blind på sin egna text. Säg till om du vill att jag ska läsa igenom. :)

Ska ni ha engångskameror på borden? De allra flesta har ju digitalkameror med sig, men jag funderar ändå på att ha engångskameror framme för att jag tycker det är lite charmigt med de bilderna. Är ju oftast de med lite sämre kvalité och lustig färgåtergivning som är roligast.

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)