• Fru Cinderella

Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)

Välkomna återigen alla Linköpingsbrudar. Trots att det vart rätt slött i vår tråd ett tag så passar jag på att starta en ny nu innan den andra stänger...

dags för en ny träff kanske nu när höstrusket infunnit sig?...

• Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)
  • Fru Cinderella

Skulle vi någonsin glömma dig Cia??? ;)

Doplhingirl

Hmm.. inte bra.. jo kaga är fint. Men säkerligen bokat.. men ni kan ju alltid ringa!

Finns det verkligen inte fler ställen man får ta med sig egen mat o dryck till?

• Cia-bruden

_Cinderella_
    Åhh...blir ju nästan rörd!

Vill ni veta en sak?

• Dolphingirl

Jag får ringa i morrn och höra. Det kan ju finnas några fler ska kolla runt lite.

kul att höra från dig igen cia det var så länge sen

Jag vill gärna höra berätta

• Cia-bruden

Dolphingirl,
    Ja, det var ett tag sen. Men jag läser ibland vad ni skriver. Men är väl inte så aktiv på att skriva nåt.
    Men nu kanske jag har nåt att tillföra. Min älskade sambo gick nämligen ner på knä och friade till mig på nyårsafton innan vi fick gäster!

• Dolphingirl

Åh cia vad härligt stort grattis när blir bröllopet.

• Cia-bruden

Dolphingirl,
    Tack så mycket!
    Hmm...det vet vi inte riktigt. Vi har inte bestämt om vi vill satsa på bebis först eller bröllop. Men blir det bröllop först så blir det nog sommaren 2008.

Nån som vet hur man bestämmer en sån sak förresten? Bebis eller bröllop först?

• Fru Cinderella

Stort grattis cia!!!

Ja du hur bestämmer man det?? Svårt.. fast jag hade nog satsat på bröllop först. Med bebis blir det så mycket annat att pyssla med. Om man nu kunde välja

• Draken81

Tack för alla välkomnanden :)

_Cinderella_:

Det är en platinaring med rubiner och diamanter, men mest rubiner. Jag är förtjust i rött. Ska visa en bild när jag vunnit den :)
    Har du någon bild på din klänning?

Noomi:
    Jag har inga argument direkt, det är bara så jag rent spontant känner. Jag tänker mig ett borgerligt bröllop som lite tråkigt och formellt, som att själva bröllopskänslan fattas på något sätt. Men jag vet att man kan utforma det som man själv vill.
    Det var absolut inte min mening att såra någon som ska gifta sig borgerligt.

Dolphingirl:

Är du nyfiken på Kaga så ring och hör med dem, det KAN ju råka vara ledigt erat datum.

• Cia-bruden

Tack så mycket _Cinderella_!
    Mjo, det underlättar nog om man vill åka iväg på bröllopsresa och det vill man väl.
    Vi får väl se vad som händer. Håller mig lite i bakgrunden här. Dessutom hinner väl alla ni gifta er innan det ev. är dags för min del.

Svar på tråden Linköpingsbrudar(ogifta) forsättning (2)