Oktober 2006 - tråd 6
Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!
Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!
onsdag...
vi hade faktiskt tänkt göra en sån själva, men han hann före och tur var väl det, som har trixat lite med dem.
gordinegenbok.se, om du inte hade koll på det redan...
Tack för länken. Ska kolla senare. Hade ni "bara" bilder eller text också?
bara bilder, men de talade bra för sig själva...
www.gordinegenbok.se/index.jsp kanske funkar bättre
Jag som intalar mig själv att jag skiter i vädret blev plötsligt väldigt glad över att regnet från lördagens prognos är bortplockad här. Uppehåll med solchans!
Viktualia -vi från södra Sverige klarar av lite blåst, oroa dig inte. Vi är härdade efter Gudrun. Hur mår du, förresten? Hoppas du tillfrisknar!
Nenne - vad roligt med bilderna.
*drömmer vidare om bilder i allé med färgprakt, det ska gå, det ska gå, det ska gå*
....hm, 25 m/s är visserligen rätt rejält...
Vi får kanske hoppa i en lövhög istället för allébilderna?
...hm, är det risk för strömavbrott?
Ex-skogen bakom bygdegården skövlades ju under Gudrun, så det är ju inte så många fler träd som kan falla där... hm, är det riskfritt då? ...
(Lana morgonfunderar, om det är någon som undrar. Stormvarning 2 är utfärdad här natten mot fredag)
Någon som hört av Tiima? Är lite nyfiken på hur hennes dag i lördags här i krokarna var.
Vickan är piggare! Är på jobbet och ska låtsas prestera lite vettigt idag... hm.. Ska även trycka festprogrammet och springa en ny vända på stan. MEN!!!! Jag ska försöka komma hem tidigt och sova tidigt... få se hur det går..
...ikväll ska vi packa inför resan, tvätta kläder och göra allt annat lagom i sista minuten....
...stormen Gudrun tog med sig hela uterummet på min prälles nuvarande hus (de bodde inte där då...).. men ändå!!! Ska det vara storm blir det ju klurigt för alla som har långt att åka till oss... och det har ju i stort sett alla.... även prästen...
Ja då var man FRU! :D
Den 14.e oktober hände det!
Jag som var så otroligt nervös över allt! Men det blev så otroligt perfekt alltihopa!! :) Så vackert!!
Ni alla lyckliga som väntar på er stora dag...jag säger bara, ni har verkligen något att se fram emot! Det var våran absolut bästa dag i livet!! :)
nenne78: vilken underbar gåva från er vän fotografen!! Vi har också funderat på att ge bort sådana till våra föräldrar som tack för all hjälp.
... och vi är så snikna... så våra föräldrar kommer själva få betala för förstoringarna... hm.. men de slipper bidra till bröllopsbudgeten så jag tror inte att de går åt för det....
...däremot har jag filurat på det här med tackkort med bild... vi tänkte skicka våra tackkort som julkort. Och ju mer jag grubblar över det hela, desto mer vill jag skicka bröllopsbild till ALLA julkortsmottagare och inte bara de som verkligen kommer på bröllopet. Flera nära vänner till mig, som av olika skäl inte kan komma på bröllopet, har ringt den senaste veckan och beklagat att de inte kan komma.
Slutsats: Julkort/tackkort med bild till alla möjliga... hur har ni tänkt?