• okt2006

Oktober 2006 - tråd 6

Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6
  • viktualia

åååå det pirrar i hela mig...vill dra på mig klänningen och störta tillbaka till kyrkan och säga ja NU! om exakt 1 dygn är det dags!!! *myyyser* Inte nervös än, jag blir trygg av att se min goa vän som präst och jag är trygg med min prins!!!

• Linnea J

Grattis och lycka till till alla oss som har vår dag imorrn!!!! har varit iväg hela dagen och nu är det bara packningen kvar.. har satt på käcka lösnaglar som är jättefina!

nu blir det lugnt efter packningen...

Kram till er alla!!!!

• Fru Kroon

Hej på er!!!

I morgon är det dags för oss "sista" oktober brudrana ut!
    Jag har haft en sån där lite smått hysterisk och stressig dag idag som jag hade lovat mig själv att jag inte skulle ha, men men nu ska jag i varjefall krypa i säng.
    Ha det så bra i morgon allihopa, det ska jag ha!

Kram till er.

• onsdag i oktober

Håller tummarna för sisa oktoberbrudarna ut. Njut av dagen, ta vara på varje stund och bara känn att dagen är HÄR!!!!

• nenne78

ooooooh Tiiimaaaaaaaaa vad roligt med bilder!!!! Vilket fint hår du har!!!

• svarta

Tiima

Vilken vacker klänning!

• Linnea J

Jaha då var man fru då!!!!

vilken dag vi hade.. inte moln på himlen i västmanland igår och bara lite kyligt..
    dagen började redan på fredagskvällen egentligen då jag fick rulla upp håret på spolar men tyvärr så var mitt raka hår nästan lika rakt som vanligt när hn borstade ut det så vi fick göra en annan frisyr men det blev jättefin ändå! hos frissan var även min tärna och frissade sig så vi vr tillsammans hela dagen.. vid 10.30 hastade vi vidare till sminkösen och där höll jag på att somna eftersom det blev dåligt med sömn eftersom jag sov på spolar..lite svart kaffe ordnade dock upp det och sen blev jag makead! wow vad fint det blev men sminnk frisyr och min diskreta söta fina tiara...vid 12.45 kom skjutsen som tog oss till herrgården där vi skulle bo och fotas. jag och tärnan gick upp på rummet för att byta om, en bra idé verkligen! sen ner och träffade brudgummen..så fin och stilig han var!
    ut i kylan och fotades, det var bara kallt om händerna faktiskt men så hade jag stövlar på fötterna och kappan på axlarna mellan tagningarna, korten blir nog kanon! vi tog några inne på herrgården också men fotografen gillar helst att vara ute där det kan se lite mer naturligt ut..i alla poser vi hade :)
    sedna kom bilen och det bar av till kyrkan.. först där blev jag lite nervös!! innan var jag lugn men när vi gick in släppte allt! vår solist, inringd i sista minuten var kanon, hade inte kunnat vara bättre! min kusin spelade jättefint på fiol och tvärflöjt, och allt stämde.. vi hade valt att säga själva löftena, som finns färdiga i bibeln, och det tyckte många var roligt. sedan var det över och det bar av till festen! vilken kanonfest!!!! alla höll igång och det var roliga tal och mest skratt drog nog marskalken som pratade väldigt fritt! han är rolig han...hihihihi... vi var kvar till slutet eftersom när vi ringde taxi, vilkt flera av gästerna gjort kom inga bilar.. vi hade två tjejer som serverade och de väntade 1½ timme innan första bilen kom! f-n vad jag vill skälla ut dem! vi hade missat att förboka så till slut fick vi skjuts av vänner men vad gjorde det... i morse tog vi sovmorgon, badade jacuzzi och en härlig herrgårdsfrukost.. ändå hemm rätt så tidigt, skönt och nu ska vi åka och öppna presenterna! det var helfullt på bordet!!!! bilder kommer lite senare då jag inte hunnit föra över från vår kamera... allting var verkligen perfekt igår! nu förstår jag hur ni känner er ni som redan gift er! vilken härlig känsla..

enda stora minus var att jag backade in i en marschall på trappen och gjorde ett hål och en annan snubblade över organzatyget så det är en reva.. tur att jag köpt min klänning!! men det går säkert att fixa om jag vill det.. men gud vad dn är skitig! skor och strumpbyxor är grå numera...

nu ska jag kila till min man(!)
    kramar Christina

• viktualia

Vickan glider förbi!!

Jag är störtnöjd med gårdagen. Jag var jättefin! Min man var jättefin. Vigseln var fantastisk och prästen jättebra! Vår solist var strålande!

Festen var underbar med vrålgod mat, underbara tal och röj på dansgolvet! Alla minglade med varandra och hade SÅÅÅÅÅ skoj!

Nu är det dags att dra till Mexico!

Vi hörs!!

• okt2006

Tiima: jisses va snygg du är!! Jättefin i håret och vilken vacker klänning! Kyrkan såg väldigt fin ut också. Grattis!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6