• okt2006

Oktober 2006 - tråd 6

Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6
  • onsdag i oktober

Aha, då var du med bland sista brudarna ut i oktober. Såg att ni verkligen hade fått höstfärger i träden Jag gifte mig 4 oktober, alltså först ut i oktober och det var fortfrande väldigt grönt.

• Linnea J

en vecka som gift och bara tre veckor kvar till resan!!!! Jag hoppas att alla ni får bra liv med era män.. nu tänker jag lämna denna tråd! kanske ses vi nån annastnas här på BT... kramar till alla oktoberbrudar!
    //Christina

• okt2006

IOR1: vilka vackra bilder! Ni är vekrligen jättefina! Är tärnorna dina systrar? Ni är väldigt lika i alla fall. Vad ött det var med näbbens krans i håret. Jag är så avundsjuk att ni hade vackra höstlöv den 28:e, den 7:e var det alldeles för grönt...

Brattis!!

• Fru Kroon

Tack tack!!!

Ja vi fick verkligen det höstvädret vi hade drömt om i över 1 år.
    Den mörka tärnan är min syster och den ljusa min bästakompis. Lill tjejen är hennes dotter och lillkillen är min son.

• nenne78

IOR1! Åååååh vad fina ni var!!!!!!! Grattis till drömhöstvädret!!!

• viktualia

tjohooo! Vickan is back!

Kom hem från bröllopsresan igår! Mexico var fantastiskt!!!

*kram på er alla oktoberbrudar*

• okt2006

viktualia: Mexico - ska det vara något det? *snörper med munnen* Här i Sverige har vi det väl ganska bra?

• viktualia

*fnitter*

Sverige... hm... få se... vi missade höstens första snöstorm... drack paraplydrinkar och åt fajjitas istället... hm.... fniss fniss....

• Linnea J

kan man hålla sig borrta?! njaee.. var det varmt i Mexico? eller ja, hur varmt var det? :)

Ska ju på kryssning snart i karibiska övärlden så jag funderar lite på hur varmt det är...

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6