• okt2006

Oktober 2006 - tråd 6

Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6
  • aircondition

Hur går 28/10 brudar? Jag (vi) har allting klart förutom maten. Den gör jag fredag och lördag. Åh, det ska bli härligt!!!

• onsdag i oktober

Nenne78: Chai gifte sig i onsdags alltså den 18/10.

Har inte hört av henne. Grattis alla ni andra som är nyblivna fruar. Ni har helt ljuvliga bilder allihop. Väntar själv på bilderna från fotografen. Är såååå nyfiken på hur de blev.

• viktualia

illa.... det är för ljust UTE!!!! vi ska ju ha fyrverkerier till fördrinken... ajajaja....

• onsdag i oktober

Har ni beräknat fördrinken till ungefär nu eller? Hos mig är det ganska mörkt.

• viktualia

vi beräknar fördrinken till 17.30 eller strax efter.... (vigsel 16.00) och NUUUU kl 18.01 börjar det NÄSTAN bli tillräckligt mörkt...

• onsdag i oktober

Usch vad tråkigt. Men tror du inte att det blir väldigt festligt med fyrverkierna ändå? De lyser upp och alla smällarna också

Är det överhuvudtaget någon idé att flytta fyrverkeriet?

• viktualia

jag vet inte... vi får väl hitta på nån plan b... just nu kämpar min m2b med festprogrammet och jag ägnar mig åt att sitta i soffan och ha ont i huvudet... bu för dum förkylning!!!

• viktualia

vi har förresten fått vårt första paket!!! föreningen som min m2b är jätteengagerad i, uppvaktade med ett paket från Duka... *nyfiken*

• onsdag i oktober

Oh, vad spännande. Kan ni hålla er från att öppna?

• viktualia

japp! vi är ståndaktiga av oss... men jag kommer gå minst hundra varv runt påsen och titta lite....

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6