• okt2006

Oktober 2006 - tråd 6

Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6
  • okt2006

Jag är väldigt avundsjuk på er sena oktoberbrudar som får gifta er i denna vackra höstexplosion av färger. Den 7:e var det fortfarande grönt här hos oss..

• nenne78

ja, lite grann är jag det också faktiskt. det är otroligt vackert nu!!! Men, men...

• viktualia

onej.... jag har drabbats av "överambitiösa brud"-sjukan... sitter verkligen och kämpar med ett eget KORSORD i excel som ska vara med i festhäftet... aaaaaaaaaaaaa galet!!!

• Linnea J

wow vilka fina bilder från er alla.. kul att nenne78 också ville visa några, äntligen! ni var jättefina och buketten kanon!

Nu är det mindre än en vcka kvar tills den 28de.. kan knappt fatta det!!! satt med festprogram igår och samtidigt gjorde vi bordsplacering.. det är jobbigt att komma på något om alla gäster...

De som jag visste precis vad jag skulle skriva kan tyvärr inte komma.. deras lilla bebis valde att komma 5(!) veckor för tidigt och såg dagens ljus i fredags.. jättekul för dem kanontråkigt för oss!!!

• viktualia

Linnea... det där med barn som kommer för tidigt oroar mig med. En av mina bästa tjejkompisar har beräknad förlossning 18 november... hm... än så länge har jag inte hört något annat än att de kommer. En annan har en unge som fyller 20 dagar på vårt bröllop och de kommer!!! coolt!

har för övrigt lagt ner korsordsprojektet. Däremot har jag presterat en mingellek i form av en autografjakt med utslagsfrågan "hur många dagar har det gått sedan brudparet pussades första gången" hi hi...

• Linnea J

viktualia
    rolig utslagsfråga!!!

hon var beräknad 25 november och hon bara kom helt plötsligt.. 1½ timme bara sen var det över...

• Linnea J

jag kämpar med bordsplaceringen och vi vilar för tillfället med programmet.. och är helt klar med vigselpr. gjorde precis sista ändringen!

• viktualia

lägesrapport: vigselprogrammet är printat och klart! skönt!
    Det mesta annat som ska ut på papper är det, förutom festprogramsskrällena... urk och burk. Men där har min m2b tagit över och godkänt ca 70 av 75 gästbeskrivningar.

idag: lite panikshopping, hoppas hinna montera servettringarna också.

annars: Jag har jobbat som en blådåre och nu drabbats av min klassiska "efter stress"-sjukdom: Jag är FÖRKYLD. Jaja... blir lite surt att flyga på måndag och möjligen kan ju sminket rasa av om man snyter sig för ofta.. men annars oroar det mig inte så mycket...

• nenne78

viktualia
    oh, stackars dig! Men om det börjar bli förkylt nu har du ju iaf 1 vecka på dig att kurera dig! C-vitamin, vitlök och whisky!

Det värsta vore ju att få rinnsnuva så man är helt fnasig på näsvingarna... Om du börjar bli sjuk nu så bör det tjocka till sig efter någon dag

• viktualia

jaa lite synd är det om mig... just nu är symptomen mest iskall näsa och lite snor... vill verkligen slippa att ha rinnsnuvan ORVAR på lördag... annars ska jag nog klara mig

och om jag hade haft nån tendens till att bli nervös - tjaaa då är det bortblåst med mitt nya projekt: Bli frisk! Mycket smidigt sätt att slippa nervositet... inte för att det ligger för mig.. men..

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6