• okt2006

Oktober 2006 - tråd 6

Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6
  • lana2810

viktualia -Tack för hejaropen, men jag har ännu inte lyckats i mål. Sambon blev precis trött och gick till sängs. Överväger starkt att göra honom sällskap.
    Gääsp... Det är ju faktiskt flera dagar till lördag...
    Vad gäller väder så verkar ni mer norrut ha mer tur än oss. Här har de i 5-dygnsprognosen lagt in en helgarderare med moln, regn och sol.
    Ja, ja, blir det regn och rusk så är det ju någon vits med att jag har en cape.
    Snurr, snurr zzzzzzzzzzzzz

• nenne78

hörrni, när var det chai gifte sig, förra onsdagen eller imorgon????

• viktualia

Vickan här.... sitter hemma och jobbar idag... mår urk.. huvudvärk, lite feber och mycket snor... Fast jag är övertygad om att jag kommer orka och orka njuta på lördag - jag tror man får krafter från oväntat håll och pallar hela dagen. Men visst hade varit skojigt att få må bättre då än idag!!!!!!!!!!!!!!!!

Vädret har jag inte kollat inför helgen... bara vi slipper ihållande ösregn så blir jag glad!

• nenne78

ja, var är alla 21/10 brudar???

• Haggis

Känner mig träfad!
    Vi gifte oss i lördags 21/10.
    Har följt oktober tråden en del, men inte skrivit i den tidigare.
    Vi hade ett fantastiskt bröllopsdygn!!! Allt gick bra och ALLT var bara SÅÅ KUL!!! Underbart att få känna sig så vacker för en dag (och bli så ompysslad och uppassad) och så härligt att ha alla ens vänner på en och samma fest. Kändes liksom helt overkligt!!

• Haggis

"Träffad", stavas det ju, sorry.

• nenne78

grattis Haggiiiiiiiisssss!!!!!!!! Vi funderade nästan om ni övergivit oktobertråden eftersom ni blivit fruar

• Fru Kroon

Jga har precis varit inne på SMHIs sida och kollat, vad jag kan se så kan vi nog få uppehåll på lördag tjejer tom lite sol i vrajefall här hos mig i Stockholmstrakten. Jag blir glad för vilket som bara det inte ösregnar eftersom vi helst ska fotografera oss ute.

Min son börjar bli snorig och klagar över halsont, så jag hoppas att han inte hinner smitta mig till på lördag, köpte en massa cvitaminer i går i olika former.

• Fru Kroon

Grattis Haggis!!!

Vi väntar med spänning på bilderna.......;)

• viktualia

nu kollade jag för första gången väderleksprognosen för lördag. här ska det bli 8 grader, molnigt men inte regn. låter perfa tycker jag!!!

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6