Oktober 2006 - tråd 6
Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!
Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!
gift 7/10
vad bra att det ösregnar, då blir det fint till helgen! *hoppas, hoppas*
tack för hejaropen Nenne!
Här har vi annars drabbats av tristaste bakslaget hittills, en äldre man bekant till min m2b segnade ner igår och dog.... så vi har just justerat bordsplaceringen för den äldre mannen och hans fru inte kommer. Jättetrist! Jag hann bara träffa den här gubben en gång och han var verkligen en jättehäftig människa, strax över 75 och kanske inte så pigg i kroppen som han ville vara... Sorgligt och väldigt synd om hans fru som riskerar att bli rätt ensam nu....
Annars går det bara framåt på div andra fronter. Saker och ting skakar sig sakta men säkert tillrätta och nu har jag fått en av mina killkompisar att säga ja till att tända fördrinksfyrverkeriet!!
åh vad tråkigt med ett dödsfall! Det är inte sånt man direkt räknar med...
Dock kul att det börjar falla på plats allting med serviering och fyrverkeri, det kommer att bli kanon!!!
näeee dödsfall är lite magstarkt.... en tant på snart 94 som också skulle ha kommit, kan inte komma pga att hon har för ont i ett knä... men sånt är liksom mer väntat.... däremot kommer min mormor på 90 bast och det är jättehäftigt!!!
jaaa det är skoj att man börjar skönja en ordning i snurren. pratade en sväng med min bror förrut och slängde över div projekt på honom. bra bra!
min morfar och hans fjälla kunde inte komma på mitt, men det var väntat från början. Han är skruttig och hon har blivit helt snurrig i Alzheimer, så det var synd. Långt att åka också.
Pärs farmor var med (närmare 90) och hon ojade sig innan att hon inte skulle orka heller, men jäklar vad kul hon hade!
Så jobbigt med dödsfallet Viktualia!
Här sitter jag och sliter i mitt nytonade hår över festprogramemt. Jag hade tänkt att trycka upp det imorgon när jag ändå är på jobbevenemang och har tillgång till jobbets kopiator frampå kvällen. (Ja, jag vet att jag har semester, men man kan ju inte vara hur nitisk som helst...)
Är lååångt ifrån färdig och därefter ska jag ge mig in på vigselprogrammet...
Hjälp! Vad gör jag här . Måste fortsätta!
lana! vi är med i klubben! festprogrammet är en bra bit från färdigt och nu har jag hittat ett dataprogram som gör korsord så nu kämpar jag med det!!!
Heja heja! du lyckas säkert gå i mål snart!!!!
Hallå!!!
Vart är alla brudar som gifte sig i lördags, hur hade ni det??? Det kanske är jag som missat era inlägg?!
IOR1 - jag har järnkoll och jag har inte sett nåt inlägg från 21:a brudarna... är nyfiken!!!
Jag känner mer och mer i halsen och stressen för allt syns på mina naglar.. de var jättefina efter sommaren och lagom långa.. nu, en katastrof!!!! och min sambo säger jaja det är som det är.. fattar han inte vilka närbilder vi ska ta på händerna?! om bara vänsterhanden hade sett bra ut.. nej det blir nog fejkisar utan att meddela människan jag ska gifta mig med...
annars är jag rätt så lugn.. värdparet kommer imorrn och vi ska se lokalen tillsammans med dem och sedan göra upp om lördagen.. sedan ska jag och samobn göra tidsschema för fredagen och lördagen.. min kära mor har kollat vädret i vår region, det ska bli soligt!!! håll tummarna för att det blir så!!!
var är 21/10 berättelserna?!?