Oktober 2006 - tråd 6
Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!
Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!
Vi kommer nog att skriva "god jul och gott nytt år" på kuverten till de som får tack-kort från bröllopet. Kan inte komma på någon som ska få ett "vanligt" julkort - så gott som alla vi känner var ju på bröllopet!
Om ni tänker skicka till de som inte kunde komma så kan man ju skriva typ "Vi saknade er på vår stora dag. Hoppas vi kan ses snart! God jul och gott nytt år önskar viktualia och efraim."
typ..
Viktualia och Efraim - *ASGARV*
Ja men det är ju en bra idé och alla som står oss nära kommer alltså inte på bröllopet. Tentor, dödsfall, jobb, sviktande hälsa och liknande anledningar hindrar över 35 pers från att komma...
Trist med så många bortfall, men det är inget man kan råda över... Tror de personerna kommer bli jätteglada för ett kort från ert bröllop och en rad om att ni saknat dem och/eller tänkt på dem på er bröllopsdag.
Vadå heter inte din blivande karl Efraim???
Förresten så kan jag tänka mig att era föräldrar inte har något emot att betala sina egna förstoringar om de inte bidragit till bröllopsbudgeten - rent praktiskt så betalar ju våra föräldrar själva för sina bröllopsböcker ändå... (eftersom de bidragit till budgeten)
Vissa var väntade och andra inte... ärligt talat tycker jag att det är bra att vi inte blir fler än drygt 70... 104 pers i den där lokalen hade blivit TRÅNGT!
Näee.. han heter inte Efraim och jag heter inte Viktualia *chock*
Har ni tacklat av allihop?!?!? hm.... sitter och sliter med utskrifter och resepackning... och babblar i telefon med en av toastmastrarna och insåg precis att vi kommer hem en dag senare än vad vi trodde.... fniss fniss... tur att jag har gott om semesterdagar!
heeeej jag är här men vet inte vad jag ska skriva...
me än att det börjar dra ihops ig för de sista oktoberbrudarna för i år! WWWOOOOAAAAHHHH!!! Önskar er alla lycka tillL!!!!!
men nennebus... traska över till busochbabbeltråden så ses vi där!
men nu lurade ju du över mig hit eftersom rubriken var fet!