• okt2006

Oktober 2006 - tråd 6

Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!

• Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6
  • viktualia

Det var väldigt hög luftfuktighet eftersom det är slutet på regnperioden just nu. Alltså var det klibbigt och 30 grader - faktiskt mycket skönare värme än när det är runt 30 grader vid Medelhavet. Jag som svettas som en DÅRE trivdes mycket bättre i karibisk, tropisk fuktighet än i torr värme på tex Cypern!
    Vi kollade vädret via Fritidsresors sajt, men de stora vädersajterna har info om vädret där borta. Spana runt lite på www.smhi.se får du se!

• nenne78

välkommen hem viktualia!!! *kramar om*

• onsdag i oktober

Oh vad härligt med bröllopsresa. Välkommen tillbaka viktualia

• nenne78

jaha, då har det gått lite mer än en månad sen man gifte sig. Känns som evigheter!! Nästa vecka ska vi i alla fall få cd'n från fotografen så vi kan sätta in den hett efterlängtade bilden i tidningen (om man hör på omgivningen iaf). Spännande att få se alla bilder! weeeeeeeeee!

• okt2006

Vi ska kolla på alla bilder ihop med min familj på söndag, ska bli så kul! Sen är det också dags för oss att sätta in annons i tidningen och börja pyssla med tackkort.

• Fru Kroon

Grattis Anna25!!

Ni var jätte fina och jätte söta tillsammans!! Fin klänning du hade :)

• Fru Kroon

Hej alla oktoberbrudar!!

Vad gör du nu för tiden, varför hör du...... Är det bara jag som tycker att det är tråkigt och kanske t.o.m lite sorgligt att det är över, själa bröllopet och allt planerande,känns tomt på nåt vis. Skulle så gärna vilja hänga kvar och känna känslan av dagen D i evighet som det känns nu.
    Kram till er alla / Christine

Svar på tråden Oktober 2006 - tråd 6